Yle ilmoittaa kysyttäessä, että tallennus on estetty. Ketut on...

totalhki kirjoitti:Ööh, siis mitenkä ne talllennetaan? Quicktime Pro on, miten toimia?
totalhki kirjoitti:Ööh, siis mitenkä ne talllennetaan? Quicktime Pro on, miten toimia?
Jaroneko kirjoitti:Ainakaan Windows Mediaplayer 11 ei antanut tallentaa. VLC:llä sain streamin talteen, mutta se ei kyllä ole enää 'helppoa ja intuitiivista'.
Tai ei siitä taida olla pelkoa; sen verran Winkku-keskeistä tuo firman formaattipolitiikka kuitenkin on.Mac Classic kirjoitti:Ominaisuus on kiva lisäetu Mac-käyttäjille. Mutta ei varmaan tarkoituksella tehty. Joten toivottavasti eivät siellä Ylellä selaa Homppua kun tämä nyt tuli julkiseksi.Tai ei siitä taida olla pelkoa; sen verran Winkku-keskeistä tuo firman formaattipolitiikka kuitenkin on.
mplayer -dumpstream http://195.248.86.140/areena_fi/81/84/818496_638193.wmv -dumpfile testifile.wmvJaroneko kirjoitti:kermit kirjoitti:MPlayer löytyy taas useimmille alustoille, ja QT Pro taitaapi olla kaupan wintöötillekin.
Vaan QTP:pä ei kai windowsilla paljon WMV:tä availe...
Järjestelmäasetuksista Flip4Mac-asetuksiin. Player-sivulta rasti pois ruudusta "Create streaming movies". Tämä pätee siis tilanteeseen, jolloin video avataan QuickTimessä, ei selaimessa. (Luulisin, hakuammuntaa se tähänkin asti oli)tsehov kirjoitti:Kerrotko muillekin millä asetuksilla sait tuon onnaamaan? Minulla on sama tilanne kuin sinulla aiemmin eli vain pieni 'tyhjä' tiedosto tallentuu.
_wicked_ kirjoitti:Mulla on koneella seuraavat ohjelmat:
Winamp
BS Player
Windows Media Player
Quick Time (ei Pro)
Mun pitäis tallentaa tää ohjelma koneelle, koska se on tuolla sivulla vaan 7 päivää, mutta ei vaan onnistu:
http://areena.yle.fi/toista?id=845372&pl=845372
Voi että jos täältä löytyis joku kiltti, joka vois sen mun puolesta tallentaa, ku ei onnistu millään ton tallentaminen ja oon yrittäny vaikka mitä.
Ei varmaan noilla ohjelmilla ees pysty?
Paluu Video, televisio ja elokuvat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa