No voi PRKL.
Minulla on kolme Epsonin tulostinta. ( C64, C 84 ja työhuoneellani monitoimilaite RX...). Nyt huomasin, että omalla tulostimellani C 84 on värimusteet lopussa, vaikka en ole tulostanut sillä YHTÄÄN väri sivua. Sen vielä ymmärrän, että musteet on kalliita, vaikka selvää ryöstöähän sekin on. Mutta se, että ei tulosta yhtään sivua ja tulostin ilmoittaa, että väri on lopussa ja eikun kauppaan ostamaan kolme väripatruunaa 15 - 20 € kpl.
Nyt kyllä taitaa vaihtua tulostin merkki. Onko jollakin suositella jotain muuta merkkiä, jossa käyttö ei olisi näin tolkuttoman kallista?
Näin on. Kun mustaa tulostaa niin pitää aina muistaa ruksata tulostusikkunan Print Settings -välilehdeltä sen että tulostaa mustaa. Tulostinajuri ei osaa sitä itse päätellä ja musteuihkutulostin lienee aika tyhmä tällä rintamalla joten se ruikkii ilosesti kaiken värillisenä.NOx kirjoitti:Vaikka et mielestäsi ole tulostanut väriä, voivat käyttämäsi ohjelmat olla toista mieltä eli mustaa onkin muodostettu sekoittamalla muista väreistä.
Se ymmärrän, että väri kuivuu ja menee tukkoon. Sitä en ymmärrä, että värit käyttämättömän katoaa jonnekkin ja pakottaa ostamaan todella törkeän hintaisia musteita.
MacFinn kirjoitti:Vaikea uskoa, että vieläkin ihmiset ostaa Epsonin tulostimia. Minä en. Yhden kanssa tappelin kolme vuotta, kerran vuodessa huoltoon, kaksi ekaa takuuna, kolmas olis mennyt omaan piikkiin. Ostin Canonin iP4200:n ja siihen loppuivat mun mustesuihkariongelmat.
MacFinn kirjoitti:Vaikea uskoa, että vieläkin ihmiset ostaa Epsonin tulostimia. Minä en. Yhden kanssa tappelin kolme vuotta, kerran vuodessa huoltoon, kaksi ekaa takuuna, kolmas olis mennyt omaan piikkiin. Ostin Canonin iP4200:n ja siihen loppuivat mun mustesuihkariongelmat.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa