LiveWire kirjoitti:törmäsin sattumalta tähän ilmaiseen herätyskello-ohjelmaan.
Burana kirjoitti:Ensimmäisen viestin Alarm Clock vaikutti muuten näsäkältä, mutta ilmeisesti tuli EVO-virhe.
Miten Powerbookin saa heräämään kunnolla sleepistä? Nyt tuo soittaa hetken biisiä ja ottaa uudet torkut. Unitila kytketty päälle kansi sulkemalla ja noin sen haluaisinkin toimivan.
Obi2 kirjoitti:Minulla kone menee takaisin uneen, vaikka jätänkin kannen auki (macbook.) Jos salasanakyselyn ottaa pois päältä, toimii hyvin, mutta salasanakyselyn kanssa biisi soi hetken, ja jos salasanaa ei kirjoita ajoissa, kone menee takaisin nukkumaan.
ATomiH kirjoitti:Yhtä ominaisuutta kyllä kaipasin. Itse kun menen töihin hieman eri aikoihin, niin olisi kiva vain valita valikosta herätys huomiseksi kello 6:30 tai 7:00. Ja sitten se soittaisi aina sen saman kappaleen, ettei tarttisi kaikkea määritellä, joka ilta.
ogc kirjoitti:Obi2 kirjoitti:Minulla kone menee takaisin uneen, vaikka jätänkin kannen auki (macbook.) Jos salasanakyselyn ottaa pois päältä, toimii hyvin, mutta salasanakyselyn kanssa biisi soi hetken, ja jos salasanaa ei kirjoita ajoissa, kone menee takaisin nukkumaan.
No se on mielestäni myös melko loogista. Salasanakyselyt pois vaa ei sitä konetta kukaan yöllä luvatta kuitenkaan käytä ;P
bloof kirjoitti:ATomiH kirjoitti:Yhtä ominaisuutta kyllä kaipasin. Itse kun menen töihin hieman eri aikoihin, niin olisi kiva vain valita valikosta herätys huomiseksi kello 6:30 tai 7:00. Ja sitten se soittaisi aina sen saman kappaleen, ettei tarttisi kaikkea määritellä, joka ilta.
En nyt kokonaan älynnyt mitä tarkoitit, mutta itse olen ainakin käyttänyt niin että kouluviikoilla olen laittanut herätykset lukujärjestyksen mukaan, esim. ma, ke ja pe on herätys klo 8:00 ja tiistai ja torstai klo 7:00. Tämä onnistuu kun valitsee sen "Toistuva herätys" ja siihen vaan ne päivät jotka haluaa. Jos tulee useampia herätysaikoja, niin pitää ottaa "...Uusi herätys" ja tehdä uusia. Sekava kuvaus mutta simppeli toimenpide. Sama herätyskappalekin siinä pysyy niin kauan kun sen antaa siellä olla. Ettei nyt tule sekaannuksia niin puhun siis tuosta Alarm clockista
amanita kirjoitti:Ladattu ja toimii, vaan eikö se mokoma sammu kuin iTunesista tökkäämällä?
bloof kirjoitti:En nyt kokonaan älynnyt mitä tarkoitit, mutta itse olen ainakin käyttänyt niin että kouluviikoilla olen laittanut herätykset lukujärjestyksen mukaan, esim. ma, ke ja pe on herätys klo 8:00 ja tiistai ja torstai klo 7:00. Tämä onnistuu kun valitsee sen "Toistuva herätys" ja siihen vaan ne päivät jotka haluaa. Jos tulee useampia herätysaikoja, niin pitää ottaa "...Uusi herätys" ja tehdä uusia. Sekava kuvaus mutta simppeli toimenpide. Sama herätyskappalekin siinä pysyy niin kauan kun sen antaa siellä olla. Ettei nyt tule sekaannuksia niin puhun siis tuosta Alarm clockista
ATomiH kirjoitti:bloof kirjoitti:En nyt kokonaan älynnyt mitä tarkoitit, mutta itse olen ainakin käyttänyt niin että kouluviikoilla olen laittanut herätykset lukujärjestyksen mukaan, esim. ma, ke ja pe on herätys klo 8:00 ja tiistai ja torstai klo 7:00. Tämä onnistuu kun valitsee sen "Toistuva herätys" ja siihen vaan ne päivät jotka haluaa. Jos tulee useampia herätysaikoja, niin pitää ottaa "...Uusi herätys" ja tehdä uusia. Sekava kuvaus mutta simppeli toimenpide. Sama herätyskappalekin siinä pysyy niin kauan kun sen antaa siellä olla. Ettei nyt tule sekaannuksia niin puhun siis tuosta Alarm clockista
Juu, noinhan se onnistuu tietenkin. Mutta itselläni vaihtelee aivan satunnaisesti tuo herätys, joten ei toimi tuo. Toivoisin että tuonne valikkoon tulisi jotain tämän suuntaista:
Herätys:
Huomenna 6:00
Huomenna 6:30
Huomenna 7:00
Tuosta sitten nappaisi illalla sen kohdan jonka haluaa.
jacofin kirjoitti:Itse olen käyttänyt Auroraa ja hyvin on toiminut. Tosin tiikerille vain.
http://metaquark.de/aurora/
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa