Hei!
Kiikutin viikko sitten macbook pro late 2016 koneen takuuhuoltoon, koska sen näppäimet jumiutuivat pohjaan.
Hain sen tänään rempan jälkeen takaisin, koko pohjalevy vaihdettu. Näppäimistö toimii moitteetta, mutta TOUCH BAR ei reagoi ollenkaan kosketusta. Onko kellään samoja kokemuksia tai neuvoja?
Kiitos etukäteen.
Touch bar ei reagoi
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 13
- Liittynyt: 5.6.2017 klo 18.01
Touch bar ei reagoi
Viesti Kirjoittaja Ikinarri »
Viimeksi muokannut jjpeltola, 4.8.2017 klo 23.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikon hienosäätöä
Syy: Otsikon hienosäätöä
-
- Viestit: 268
- Liittynyt: 1.10.2014 klo 14.16
Re: Touch bar ei reagoi
Viesti Kirjoittaja Pelle »
Kannattanee viedä takaisin huoltoon.
Kaikkee Apple-roinaa on koneista puhelimiin!
-
- Viestit: 13
- Liittynyt: 5.6.2017 klo 18.01
Re: Touch bar ei reagoi
Viesti Kirjoittaja Ikinarri »
Kone toimitettu takaisin huoltoon. Soittivat tänään ja kertoivat, että huolto venyy. Teknikko ilmoitti, että mikäli kone ei lähde pelittämään tulevista korjausyrityksistä huolimatta, tulee minun ottaa yhteyttä Appleen.
Olen uusi näissä tilanteissa, miten näissä menetellään? Voinko vaatia uutta konetta tilalle ? Tuleeko minun ottaa yhteyttä giganttiin, josta koneen ostin.
Olen uusi näissä tilanteissa, miten näissä menetellään? Voinko vaatia uutta konetta tilalle ? Tuleeko minun ottaa yhteyttä giganttiin, josta koneen ostin.
-
- Viestit: 2285
- Liittynyt: 17.2.2005 klo 18.59
- Paikkakunta: Tampere
Re: Touch bar ei reagoi
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Myyjä vastaa myymästään tuotteesta, mutta voit ohittaa halutessasi komentoketjun. Voit toki aina vaatia kaikenlaista, mutta lain mukaan myyjälle on ensin annettava mahdollisuus korjata virhe tuotteessa. Applen osuutta tässä kuviossa en nyt osaa sanoa, on myyjän tai huollon asia tapella Applen kanssa korjauksista ja hyvityksistä.Ikinarri kirjoitti:Kone toimitettu takaisin huoltoon. Soittivat tänään ja kertoivat, että huolto venyy. Teknikko ilmoitti, että mikäli kone ei lähde pelittämään tulevista korjausyrityksistä huolimatta, tulee minun ottaa yhteyttä Appleen.
Olen uusi näissä tilanteissa, miten näissä menetellään? Voinko vaatia uutta konetta tilalle ? Tuleeko minun ottaa yhteyttä giganttiin, josta koneen ostin.
Viimeksi muokannut jomppa, 10.8.2017 klo 17.59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPad Pro 10.5"/256GB
6xiPod +iPhone 3GS (M32)+iPhone 8
iPad (V32, 7 gen) | AppleTV
Apple Watch S7
6xiPod +iPhone 3GS (M32)+iPhone 8
iPad (V32, 7 gen) | AppleTV
Apple Watch S7
-
- Viestit: 13
- Liittynyt: 5.6.2017 klo 18.01
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit