Kuinka saisin poistettua tuplakuvat (aperture) ?

Kuvankäsittely, taitto ja typografia

Kuinka saisin poistettua tuplakuvat (aperture) ?

ViestiKirjoittaja robingood » 25.7.2007 klo 9.37

Olisi aperturen kansiossa useita tuplia, en löydä googlettamalla ohjelmaa joka toimisi ja poistaisi tuplat???

Osaisiko joku auttaa????

Robin
robingood

ViestiKirjoittaja TheKraken » 25.7.2007 klo 16.55

Niin siis onko ne duplikaatit missä? Aperturehan ei tee mitään kansiota, vaan se tekee vaan sen Aperture.library systeemin sinne kovolle.
TheKraken

Re: Kuinka saisin poistettua tuplakuvat (aperture) ?

ViestiKirjoittaja robingood » 25.7.2007 klo 19.19

robingood kirjoitti:Olisi aperturen kansiossa useita tuplia, en löydä googlettamalla ohjelmaa joka toimisi ja poistaisi tuplat???

Osaisiko joku auttaa????

Robin

Moikka, kuvat ovat aperturen kirjastossa, olen siirtänyt kuvia eri lähteistä+koneilta ajan saatossa.

Robin
robingood

Re: Kuinka saisin poistettua tuplakuvat (aperture) ?

ViestiKirjoittaja kampela » 25.7.2007 klo 22.21

robingood kirjoitti:
robingood kirjoitti:Olisi aperturen kansiossa useita tuplia, en löydä googlettamalla ohjelmaa joka toimisi ja poistaisi tuplat???

Osaisiko joku auttaa????

Robin

Moikka, kuvat ovat aperturen kirjastossa, olen siirtänyt kuvia eri lähteistä+koneilta ajan saatossa.

Robin

Itse olen käyttänyt dupeGuru PE- ohjelmaa. Ei ole maailman nopein, mutta ajaa asian.
kampela

dupeGuru PE & Aperture.library?

ViestiKirjoittaja maxwell » 6.8.2007 klo 10.51

Osaako tuo duperGuru PE myös etsiä master kuvien duplikaatteja tuosta aperturen omasta kannasta? Pikaisella lukemisella ei näyttäisi osaavan, tai ainakaan sitä ei mainosteta tuolla sivulle.

Eli vastaanotetaan edelleen tuote / kikka millä noi master kuvien duplicaatit pystyy poistamaan aperturen kannasta!

Mielestäni aika hölmöä, että se antaa importata saman kuvan vaikka sata kertaa, samalla tiedoston nimellä yms., prkl.

This picture already exists as a master, do you still want to import Yes/No...

Ystävällisin Terveisin,
--M
maxwell

ViestiKirjoittaja Ennustaja » 7.8.2007 klo 16.59

Joo idiootti bugi lienee kyseessä.. samaa oon kiroillut itsekkin. [6]
Ennustaja

Paluu Kuva ja graafinen suunnittelu