Sivu 1/5
Parhaat TV-sarjat
Lähetetty: 26.5.2007 klo 11.04
Kirjoittaja hks
Listatkaa mielestänne parhaita Tv-sarjoja.
Minun listani on tämmöinen :
Lost
Varsinkin kolmoskauden viimeset 2 jaksoo oli todella hyviä :-)
Supernatural
Greyn anatomia
Entourage
Ja tietty lapsena nämä oli kovia
Galactiga
Ritäri ässä :-)
Lähetetty: 26.5.2007 klo 11.18
Kirjoittaja ompputetteri
Mythbusters – Myytinmurtajat
Sinkkuelämää
Lost
ER – Teho-osasto
Simpsonit
Keeping up appearence – Pokka pitää
MacGyver
TopGear
...
Lähetetty: 26.5.2007 klo 11.22
Kirjoittaja Puistossa
Mac Gyver
Pitkän Jussin majatalo (Fawlty towers)
Rosvo Rudolf (tän kun sais dvd:llä!)
Mennään bussilla
Lähetetty: 26.5.2007 klo 11.41
Kirjoittaja Loki
My Name Is Earl
Mythbusters
Simpsons
Futurama
Ren & Stimpy
Monty Python's Flying Circus
Lovejoy
Outer Limits
MacGyver
Ritari Ässä
Star Trekit
Babylon 5
WB:n piirretyt
TopGear
Avara Luonto
Tätä lista vois jatkaa parin sivun verran..
Lähetetty: 26.5.2007 klo 11.49
Kirjoittaja kuriton
Kettu
C.S.I , C.S.I Miami, C.S.I New York (ja kaikki tähän luokkaan kuuluvat)
Todistettavasti syyllinen (alkaa uudelleen!!)
Ilman johtolankaa
Bones (harmi että loppu)
Kova laki
(siis sarjat joissa tutkitaan rikoksia kiinnostaa aina)
Ryhmä Pullman
Monk (ihanan neuroottinen miäs)
ja sitten kaikki vanhat englantilaiset salapoliisisarjat myös.(Agatha Christie jne...liian monta hyvää)
ja ruottalaisista ehdoton tuo Komisario Beck
.. ja vielä kevyempiä sitten
Tahdon asia
Tankki täyteen
Vielä virtaa
Pokka pitää
Todella upeeta
Kylä sairaala
Monty Pythonin lentävä sirkus
William ja Mary
ja tässä vasta alkua listaan
Lähetetty: 26.5.2007 klo 12.50
Kirjoittaja MasBe
Frendit
Pako
Greyn Anatomia
My name is Earl (Epäonnen kundi?)
Alias
Simpsonit
ja moni moni muu
Lähetetty: 26.5.2007 klo 13.03
Kirjoittaja TheKraken
Ehdoton paremmuusjärjestys:
1. Gilmore Girls (taas aloitin katsomaan alusta. Parasta dialogia koskaan)
2. Lost (loistava)
3. Frendit (kolmas kerta kahden vuoden sisään kun aloitin sarjan katsomisen alusta)
Sitten muita mitä seuraa:
Prison break
Supernatural
Greyn Anatomia
Simpsonit
Salatut Elämät
CSI (kaikki)
Bones
ja lähes kaikki muutkin rikossarjat ja monta muuta sarjaa.
Sarjat joita en kykene seuraamaan:
24 (karmeinta kuraa mitä telkkariin on tehty varmaan vuosikymmeneen. Ekaa kautta jaksoin puoleen väliin seurata ja sitten meni hermo)
Lähetetty: 26.5.2007 klo 13.15
Kirjoittaja Aaaron
Twin Peaks
Mighty Boosh
Lähetetty: 26.5.2007 klo 13.29
Kirjoittaja Loki
TheKraken kirjoitti:Ehdoton paremmuusjärjestys:
1. Gilmore Girls (taas aloitin katsomaan alusta. Parasta dialogia koskaan)
Dang, unohtui omasta listasta.. Ehdottomasti samaa mieltä tuosta dialogista.
Eikö kukaan muu tsiigaa Kovan onnen kundia? Hillittömän hauska sarja.
EDIT. Oho, näköjään ainakin MasBe:lle tuttu.. Kannattais taas näköjään lukea tarkemmin.
Lähetetty: 26.5.2007 klo 13.31
Kirjoittaja MasBe
Loki kirjoitti:Eikö kukaan muu tsiigaa Kovan onnen kundia? Hillittömän hauska sarja.
*viittaa* täällä ainakin pyritään kattomaan joka jakso
Lähetetty: 26.5.2007 klo 13.35
Kirjoittaja masa
1.Lost ehdottomasti. 3 :n season end jätti jälkensä... mitähän tulee tapahtumaan..
2. Desperate Houseviwes myös.
Prison Break odottaa katsontaa.
Lähetetty: 26.5.2007 klo 13.36
Kirjoittaja TheKraken
Loki kirjoitti:TheKraken kirjoitti:Ehdoton paremmuusjärjestys:
1. Gilmore Girls (taas aloitin katsomaan alusta. Parasta dialogia koskaan)
Dang, unohtui omasta listasta.. Ehdottomasti samaa mieltä tuosta dialogista.
Eikö kukaan muu tsiigaa Kovan onnen kundia? Hillittömän hauska sarja.
Tulee Earliakin välillä katseltua, mutta ei nyt ihan kunnolla seurattua kuitenkaan.
Gilmore Girls onnistui muuten myös siinä missä harvat sarjat epäonnistuu: Pari viikkoa sitten esitetty sarjan päätösjakso pisti kaiken niin hyvään nippuun, että ei oikein keksi enää mitään järkevää jatkoa koko sarjalle. Eli ei jäänyt semmonen "ei tää nyt näin voi loppua" -fiilis.
Lähetetty: 26.5.2007 klo 13.45
Kirjoittaja maxima
Pump my bride - the adult channel:ltä
Itse en siis ole koskaan kattonu.
Lähetetty: 26.5.2007 klo 13.48
Kirjoittaja Loki
TheKraken kirjoitti:
Gilmore Girls onnistui muuten myös siinä missä harvat sarjat epäonnistuu: Pari viikkoa sitten esitetty sarjan päätösjakso pisti kaiken niin hyvään nippuun, että ei oikein keksi enää mitään järkevää jatkoa koko sarjalle. Eli ei jäänyt semmonen "ei tää nyt näin voi loppua" -fiilis.
Itellä jäi sarjan seurailu vähemmälle kun se siirtyi mulle huonoon esitysaikaan. Harmittaa kyl hieman ettei nähny tuota päätösjaksoa.
Yksi hupisarja on pakko vielä mainita: Scrubs. Mahtavan absurdia hörhöilyä ja muutama über-loistava hahmo.
Lähetetty: 26.5.2007 klo 14.13
Kirjoittaja TheKraken
Loki kirjoitti:TheKraken kirjoitti:
Gilmore Girls onnistui muuten myös siinä missä harvat sarjat epäonnistuu: Pari viikkoa sitten esitetty sarjan päätösjakso pisti kaiken niin hyvään nippuun, että ei oikein keksi enää mitään järkevää jatkoa koko sarjalle. Eli ei jäänyt semmonen "ei tää nyt näin voi loppua" -fiilis.
Itellä jäi sarjan seurailu vähemmälle kun se siirtyi mulle huonoon esitysaikaan. Harmittaa kyl hieman ettei nähny tuota päätösjaksoa.
Yksi hupisarja on pakko vielä mainita: Scrubs. Mahtavan absurdia hörhöilyä ja muutama über-loistava hahmo.
Päätösjakso ei vielä suomen telkkarista ole tullut. Itse seurailin siis netin välityksellä
Suomessa tulee kahden viikon päästä vasta kuudennen kauden päätösjakso, eli vielä on yksi kausi suomessa näkemättä
Lähetetty: 26.5.2007 klo 14.23
Kirjoittaja Loki
TheKraken kirjoitti:
Päätösjakso ei vielä suomen telkkarista ole tullut. Itse seurailin siis netin välityksellä
Suomessa tulee kahden viikon päästä vasta kuudennen kauden päätösjakso, eli vielä on yksi kausi suomessa näkemättä
Ahaa, kiitokset oikaisusta.
Kuten mainitsin niin itsellä jäänyt viime aikoina vähille tuon sarjan seurailu kaikenmoisten kiireiden takia, ei oo mtn hajua missä ollaan Suomen TV:ssä menossa.
Lähetetty: 26.5.2007 klo 14.29
Kirjoittaja harri
Kotikatu
-Harri
Lähetetty: 26.5.2007 klo 14.30
Kirjoittaja Viizei
Tässä muutamia.
Simpsons
Jeeves & Wooster
Prison Break
O.C.
Lovejoy
Myytinmurtajat
Sopranos
Hmm..pitää lisäillä myöhemmin, kun tulee mieleen lisää.
Edit. Lisäilty
Edit2. Taas lisäilyä.
Lähetetty: 26.5.2007 klo 14.36
Kirjoittaja jp^_^
Trailer park boys.
Lähetetty: 26.5.2007 klo 14.40
Kirjoittaja tobyd
Lost
Prison Break
Dexter
CSI:t
Heroes
Penn & Teller
Lähetetty: 26.5.2007 klo 14.48
Kirjoittaja matteus/2
Bergerac ja Lovejoy!
Lähetetty: 26.5.2007 klo 15.30
Kirjoittaja vigorous
-Chappelle's Shown dvd-boksit yhä viikottaisessa käytössä
-South Park
-My Name Is Earl
-Uutisvuoto
...kaikkien tuotanto tällä hetkellä enemmän tai vähemmän jäissä - ei ole siis sarjaa, jota paraikaa seuraisin.
Tarkemmin väijyttyä on tullut aikojen saatossa myös mm:
-Paritellen (Coupling, UK) - ensimmäiset kaksi tuotantokautta aivan huippuja; Jeff Murdock (!)
-Simpsonit
-Isänmaan toivot
...eipä äkkiseltään tule muita mieleen. Että hjuumoripohjalta.
Lähetetty: 26.5.2007 klo 17.00
Kirjoittaja amanita
harri kirjoitti:Kotikatu
-Harri
Ahaa joku muukin tosta tykkää, minä myös. Olen jäänyt koukkuun myös sarjaan 24.
Lähetetty: 26.5.2007 klo 17.08
Kirjoittaja Appletus
24
Lähetetty: 26.5.2007 klo 17.55
Kirjoittaja zemex
Minun suosikki lista.
Twin Peaks
Gilmore Girls
Myytinmurtajat
Simpsonit
Prison Break
Kuraa silmille ja kuulolle.
Salatut elämät
Lost
24
O.C
Supernatural
Alias
Niin paljon etten jaksa edes luetella.