Sivu 3/5
Lähetetty: 28.5.2007 klo 17.46
Kirjoittaja Luigi Benzini
Ylivoimaiseksi ykköseksi tähän on laitettava:
-Raid
Muita parhauksia:
-Pulkkinen
-Velipuolikuu
-Studio Julmahuvi
-Ketonen&Myllyrinne
-Tummienvesien tulkit
-Maalaiskomedia
Nykyisin tulee seurattua:
-4400
-Lost
-Pako
Lähetetty: 19.6.2007 klo 8.14
Kirjoittaja kuriton
Hyvä sarja tulee jälleen:
Bones-sarja alkaa tänään
Luita tutkitaan ja ihmiskohtaloita selvitellään !
Kiitettävästi on muutenkin noita "salapoliisi-sarjoja" tullut tänä kesänä: Monk, Morse, C.S.I jne. 8)
Lähetetty: 19.6.2007 klo 8.57
Kirjoittaja R-[brain]
Kummallista, Babylon 5 pyörii vähän väliä mutta kukaan ei tunnusta pitävänsä uudesta Battlestar Galacticasta. Mielestäni ajaa kaikista tunnetuimmista sci-fi sarjoista miljoonaa ohi. Myös House pyörii minun telkkarissa (jahka nyt aloittaisivat toisen kauden siis).
Lähetetty: 19.6.2007 klo 8.58
Kirjoittaja Erño
Kyllä Star Gåte on parempi ku Battlestar
Lähetetty: 19.6.2007 klo 9.56
Kirjoittaja grafiitti
Olen jäänyt koukkuun ykkösen Tahdon asia -sarjaan, jos se nyt sellaiseksi voidaan laskea.
Lähetetty: 19.6.2007 klo 10.49
Kirjoittaja kuriton
grafiitti kirjoitti:Olen jäänyt koukkuun ykkösen Tahdon asia -sarjaan, jos se nyt sellaiseksi voidaan laskea.
Minä myös. Taitaapi sarjassa mies saada kohta maistaa omaa lääkettään. Johan tuota poliisien avulla eilen haettiin kotia, alusvaatemallin matkassa tais ihan olla. Anoppi on myös erittäin rakastettava persoona
Lähetetty: 19.6.2007 klo 10.52
Kirjoittaja toms
The Wire, Sopranos ja Shield....Parasta mitä tuutista on ulos tullut.
Lähetetty: 19.6.2007 klo 10.52
Kirjoittaja Erño
Full Metal Alchemist on kyllä ykkönen
Lähetetty: 19.6.2007 klo 11.00
Kirjoittaja grafiitti
kuriton kirjoitti:grafiitti kirjoitti:Olen jäänyt koukkuun ykkösen Tahdon asia -sarjaan, jos se nyt sellaiseksi voidaan laskea.
Minä myös. Taitaapi sarjassa mies saada kohta maistaa omaa lääkettään. Johan tuota poliisien avulla eilen haettiin kotia, alusvaatemallin matkassa tais ihan olla. Anoppi on myös erittäin rakastettava persoona
"Soita nyt sinne sairaalaan ja kysy, onko mies tuotu sinne!"
"Mitä mä sitten sanon?"
"Annat vaan ihan perustuntomerkit."
...
"Iltaa, onko teille tuotu kolmekymppistä miestä... jolla on stringit?"
Lähetetty: 19.6.2007 klo 14.33
Kirjoittaja mercury
R-[brain] kirjoitti:Kummallista, Babylon 5 pyörii vähän väliä mutta kukaan ei tunnusta pitävänsä uudesta Battlestar Galacticasta.
Äh, originaali sen olla pitää.
Lähetetty: 21.6.2007 klo 0.28
Kirjoittaja Olli S.
Eikö Kummelia ole mainittu? Parasta suomalaista komediaa.
Lisäksi tulee/on tullut innolla seurattua:
Uutisvuoto
Iltalypsy
Twin Peaks
Simpsonit
24
Pokka pitää
Monty Pythonin lentävä sirkus
Mennään bussilla
Yorkshiren etsivät
Midsomerin murhat
Lähetetty: 21.6.2007 klo 0.53
Kirjoittaja weeezes
Prätkähiiret 8)
Lähetetty: 21.6.2007 klo 1.44
Kirjoittaja Forsteiner
Prison Break oli hyvä, paitsi tokan seasonin lopussa alkoi olemaan pitkittämisen makua. Oli lievästi sanottuna pettymys, että kolmaskin season piti vielä kehitellä.
Sleeper Cell. Loistava sarja, joka olisi saanut jäädä yhteen seasoniin. Toinen season oli toistoa ja erittäin huonoa sellaista.
How I Met Your Mother. Hyvä sitcom, jossa erittäin hauska sivuhahmo. Hauskimmillaan pelkään naurun kuuluvan naapuriin.
Band of Brothers. Paras koskaan tehty sotasarja.
Entourage. Käsittämättömän mukaansatempaava sarja (josta voi bongailla myös Maccejä).
Lähetetty: 21.6.2007 klo 1.53
Kirjoittaja mercury
Täällä ei näköjään ole vielä mainittu
Titusta. Aivan huippu sarja ja yksi harvoista komedasarjoista mitä olen katsonut.
Lähetetty: 21.6.2007 klo 7.24
Kirjoittaja A.J.
R-[brain] kirjoitti:Kummallista, Babylon 5 pyörii vähän väliä mutta kukaan ei tunnusta pitävänsä uudesta Battlestar Galacticasta. Mielestäni ajaa kaikista tunnetuimmista sci-fi sarjoista miljoonaa ohi. Myös House pyörii minun telkkarissa (jahka nyt aloittaisivat toisen kauden siis).
BSG:lle ehdottomasti kova ääni täältä - ajaa Babylon viiden ohi laadussa vaikkei olekaan vastaavanlainen pioneeriklassikko, "vain" pirun hyvin tehtyä draamaa. Mutta taisinkin mainostaa Galacticaa ketjussa jo aiemmin...
Lähetetty: 21.6.2007 klo 9.37
Kirjoittaja prokaryon
Samoilla linjoilla BSG on parempi kun Babylon 5. Mutta pidän kyllä stargåtestakin, niin SG1 kun atlantiksesta..
Mutta muuten listaa (ei paremmuus järjestyksessä, viimeksi katsotut ehkä):
- Heroes
- House
- Prison Break
- Nip / Tuck (Muodon vuoksi)
- Coupling (Paritellen), pirun hauska britti komedia
- Cold Feet (Rimakauhua ja rakkautta)
- Pasila (käsittämättömän hyvä, oikeesti...)
- Studio Julmahuvi
- Monty Pythonit
- Lost
- C.S.I (ainoastaan se alkuperäinen, muut on vähän teennäisiä, varsinkin tää New York)
- Neon Genesis Evangelion (sarja jees, loppu leffat (tai se eka) oli jo vähän turhan taiteellinen ja eksistentiaalinen)
Mutta enhän siis katso paljon telkkaria. Välillä pitää pitää taukoakin noitten sarjojen kattelulta, että ehtii katsomaan leffoja ja pelatakkin pitäisi. Se on jäänyt vaan valitettavan vähälle, täyspäiväsen työn alkamisen jälkeen. Työ kyllä haitta mun media painotteista elämää...
Lähetetty: 22.8.2007 klo 12.59
Kirjoittaja Luiro
Simpsonit, South Park ym.
lempi televisio sarja?
Lähetetty: 7.4.2011 klo 14.06
Kirjoittaja 97ipod
niin? itselläni south park ja salkkarit
Re: Parhaat TV-sarjat
Lähetetty: 7.4.2011 klo 15.08
Kirjoittaja Erño
HIMYM taitaa olla paras. Tulis jo uus jakso.
Re: Parhaat TV-sarjat
Lähetetty: 7.4.2011 klo 15.12
Kirjoittaja Mulvio
Family Guy
Re: Parhaat TV-sarjat
Lähetetty: 7.4.2011 klo 15.15
Kirjoittaja Marbo
- Salkkarit
- Simpsonit
- Matkaoppaat
- Paratiisi
- Sinkkuelämää
Tossa nyt muutama
Re: Parhaat TV-sarjat
Lähetetty: 7.4.2011 klo 15.18
Kirjoittaja Repe Ruutikallo
Dexter.
Katsoin kaikki tuotantokaudet noin kuukauden iltoina läpi. Vastaavaa koukuttavuutta en ole koskaan enkä missään sarjassa tavannut. Lopuksi jäi kalvava ikävä sarjamurhaajaa ja hänen työkavereitaan kohtaan.
Re: Parhaat TV-sarjat
Lähetetty: 7.4.2011 klo 15.23
Kirjoittaja Maza
Opettavainen Huonosti käyttäytyvät miehet on pitkäaikainen suosikki, joka tulee tänäänkin telkkarista. On niitä muitakin.
Re: Parhaat TV-sarjat
Lähetetty: 7.4.2011 klo 15.31
Kirjoittaja mkio
Erño kirjoitti:HIMYM taitaa olla paras. Tulis jo uus jakso.
Vasta ensi viikolla
Re: Parhaat TV-sarjat
Lähetetty: 7.4.2011 klo 15.40
Kirjoittaja Mailia
mkio kirjoitti:Erño kirjoitti:HIMYM taitaa olla paras. Tulis jo uus jakso.
Vasta ensi viikolla
20. jakso tulee 11.4, 21. jakso tulee 18.4, 22. jakso tulee 2.5, 23. jakso tulee 9.5 ja viimeinen 24. jakso tulee 16.5 eli ilmeisesti, on vain yksi tuollainen HIMYMitön viikko tässä viimeisessä puristuksessa.