Soneran valtuutettu iPhone-huolto, SCF-huolto, mitä helv.!

Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja johnh » 14.5.2009 klo 23.04

johnh kirjoitti:iPhoneni lähti Veikon Koneesta SCF Huoltoon Koti-näppäimen temppuilun vuoksi. Mitähän tuolta on nyt odotettavissa? Uusi puhelin, oma vanha puhelin huollettuna vai joku random kapula huollettuna uusilla kuorilla? Kuinka kauan teillä on huoltoreissut kestäneet? Oma iPhone lähti Seinäjoen Veikolta.


Tyly tuomio SCF Huollolta. Ei takuu. Itse aiheutettu kosteusvaurio. Maksa 573€ niin saat uuden tilalle. Tuosta on vaikea valittaa koska luurin sisällä on ilmeisesti kosteusindikaattori. Otin vanhan luurini takaisin ilman toimenpiteitä (32€). Saa nyt nähdä mitä Pohjolan vakuutus antaa. Nythän mulla on kustannusarvio tästä "korjauskelvottomasta" iPhonesta.
Avatar
johnh
 
Viestit: 176
Liittynyt: 15.1.2007 klo 18.13
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja mcpekkis » 15.5.2009 klo 10.04

johnh kirjoitti:Tyly tuomio SCF Huollolta. Ei takuu. Itse aiheutettu kosteusvaurio. Maksa 573€ niin saat uuden tilalle. Tuosta on vaikea valittaa koska luurin sisällä on ilmeisesti kosteusindikaattori. Otin vanhan luurini takaisin ilman toimenpiteitä (32€). Saa nyt nähdä mitä Pohjolan vakuutus antaa. Nythän mulla on kustannusarvio tästä "korjauskelvottomasta" iPhonesta.


Suhtaudut saamaasi vastaukseen sen verran rauhallisesti, että tuntuu kuin hyväksyisit kosteusvauriotuomion. Eli onko puhelin käynyt kanssasi suihkussa tai saunassa?
[:D]
mcpekkis
 
Viestit: 1308
Liittynyt: 25.4.2009 klo 22.29

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja johnh » 15.5.2009 klo 10.50

Mitään en myönnä mutta onhan tuota voinut jälkikasvu (1,5v) kuolata pelatessaan Ocarinaa tai ettei sitten olis pudonnut hankeen joskus talvella.
Avatar
johnh
 
Viestit: 176
Liittynyt: 15.1.2007 klo 18.13
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja Darkker » 15.5.2009 klo 21.51

johnh kirjoitti:Mitään en myönnä mutta onhan tuota voinut jälkikasvu (1,5v) kuolata pelatessaan Ocarinaa tai ettei sitten olis pudonnut hankeen joskus talvella.

Haasta Apple, Ocarinan valmistaja, Sonera, SCF Huolto ja amerikan presidentti oikeuteen, ku tollasta softaa päästetään myyntiin, joka käskee sylkemään puhelimeen!! [:P] Takuun pitää toimia

Vai onkohan iPhonekin kielletty alle 3-vuotiailta kuten kaikki tavarat, joista irtoaa pieniä osia moukarilla?
Darkker
 
Viestit: 209
Liittynyt: 5.5.2007 klo 21.20

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja Kinli » 16.5.2009 klo 3.00

johnh kirjoitti:Tyly tuomio SCF Huollolta. Ei takuu. Itse aiheutettu kosteusvaurio. Maksa 573€ niin saat uuden tilalle. Tuosta on vaikea valittaa koska luurin sisällä on ilmeisesti kosteusindikaattori. Otin vanhan luurini takaisin ilman toimenpiteitä (32€). Saa nyt nähdä mitä Pohjolan vakuutus antaa. Nythän mulla on kustannusarvio tästä "korjauskelvottomasta" iPhonesta.


Missä kohtaan tuo kosteusindikaattori sijaitsee iPhone 3G luurissa? Onko jollain faktaa tästä? Jos olet vielä SCFään yhteydessä niin kysäseppä.. Vanhassa luurissa on 2 pientä valkoista tarraa jotka muuttuvat kosteudesta punaiseksi. 3G luurissa näitä ei ole missään eikä mitään muutakaan vastaavaa..

Minä väitän että SCF ei ole edes avannut kyseistä luuria. Ei ainakaan niin paljon että pääsisivät home-nappulaa tutkimaan. Se kun vaatisi näytön irrottamisen liimauksistaan jne.

Tai jos on, niin mikseivät ottaneet kuvia todistaakseen tilanteen? Ovat aikaisemminkin ottaneet kuvia esim. kuorien naarmuista ja siten "todistaneet" että luuri on saannut damagee = siksi ei toimi = ei takuuta.

Kuten täällä kirjoitin niin et taida olla ainoa..

Toki voi olla että home-nappulan alle on päässyt vettä, ja sen toiminta siten heikentynyt. Mutta joka tapauksessa scf luultavasti vain arvailee kosteuden olevan ongelma eikä oikeasti tiedä juuta tai jaata. Home-nappluan "tekniikanvaihtoja" on tullut tehtyä 3G luuriin aikaisemmin mutta eri syystä. 2G puhelimessa tosin on ollut vastaavia tapauksia.

Kuva
Siinä on nesteestä vaurioitunut 2G home-nappula. Tässä tapauksessa ei ollut kyse pelkästä yhdestä tipasta.. mutta silti, tuota damagea ei löydä ennenkun näyttö on irrotettu ja uskaltaisin laittaa pääni panttiin ettei scf mene näin pitkälle pelkän diagnoosin tekemiselle..
viewtopic.php?f=71&t=122364 <- iPhone 2G & 3G & 3GS -huoltopalvelu
Kinli
 
Viestit: 148
Liittynyt: 23.1.2008 klo 13.54
Paikkakunta: Helsinki

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja johnh » 16.5.2009 klo 7.29

En sitten sen enempää lähtenyt selvittämään tuota kun sain niin hyvän diilin vakuutusyhtiöstä. Olen ollut yhteydessä vain myyjäliikkeeseen. Täällä jotain juttua kosteusindikaattorista http://discussions.apple.com/thread.jsp ... ID=9462449 ja täällä http://www.modmyi.com/forums/general-ip ... ne-3g.html
Saattaa olla että niitä on tuolla kuulokeliitännän ja kaiuttimen/mikrofonin läheisyydessä. Sieltä se kosteus ekana menee.
Avatar
johnh
 
Viestit: 176
Liittynyt: 15.1.2007 klo 18.13
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja mcpekkis » 25.5.2009 klo 15.25

McPekkis kirjoitti:Laitanpa tähän oman tapaukseni alkuosan, loppu tulee sitten aikanaan.


No niin, 11 vuorokautta myöhemmin Veikko lähetti tekstarin, että puhelin on saapunut huollosta. Jännittyneenä pistelin liikkeeseen ja mietin, tuleeko uusi puhelin huoltokuitin kanssa vai vanha puhelin laskun kanssa. Tuli uusi puhelin.

Tuossa nyt rauhassa synkkautuu, mutta kaikki meni siis ns. putkeen. En huoltoon viedessä korostanut tai maininnut asioita, joita Applen tuki oli sanonut ("mute-painikkeen vieressä olevat halkeamat menevät takuuseen, vaikka puhelin näyttäisi pudonneelta"). Ainoa asia oli, että Apple oli kirjannut puhelimeni sarjanumeron, koska olin tukeen soittaessani maininnut kuluttajasuojan. Olisiko tieto mennyt SCF-Huoltoon asti, en tiedä.

Mutta siis uudentuntuista puhelinta availin muoveista. Kunhan puhelin on synkkautunut, pääsen kokeilemaan, tuntuuko yhtä uudelta ja ihanalta kuin viime kesänä. Tuli vielä mieleen, että entäpä jos olisi jokerina lukitsematon? Ei ole nyt toista simmiä, pitää myöhemmin testata sekin. Varmuuden vuoksi.
mcpekkis
 
Viestit: 1308
Liittynyt: 25.4.2009 klo 22.29

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja kronos » 25.5.2009 klo 16.43

Kinli kirjoitti:
Missä kohtaan tuo kosteusindikaattori sijaitsee iPhone 3G luurissa? Onko jollain faktaa tästä? Jos olet vielä SCFään yhteydessä niin kysäseppä.. Vanhassa luurissa on 2 pientä valkoista tarraa jotka muuttuvat kosteudesta punaiseksi. 3G luurissa näitä ei ole missään eikä mitään muutakaan vastaavaa..



Ilmeisesti noita kosteusantureita on iPhone 3G:ssä 4.

"There are 4 of them. 1 in the headphone jack, 1 behind the upper right portion of the screen, 1 in the lower left portion of the screen and the best one is in the jack on the bottom. If you set your phone in a car cup holder with the slightest bit of moisture this sensor will change color and void your warranty. Very sneaky. They can "prove" you submerged your phone and you cannot "prove" that you did not. Awesome."
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=443133
Viimeksi muokannut kronos päivämäärä 25.5.2009 klo 16.45, muokattu yhteensä 1 kerran
Attention, the Universe, by kingdoms right wheel!
Avatar
kronos
 
Viestit: 815
Liittynyt: 11.6.2008 klo 14.39
Paikkakunta: Lohja

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja Kinli » 25.5.2009 klo 17.24

kronos kirjoitti:Ilmeisesti noita kosteusantureita on iPhone 3G:ssä 4.

"There are 4 of them. 1 in the headphone jack, 1 behind the upper right portion of the screen, 1 in the lower left portion of the screen and the best one is in the jack on the bottom. If you set your phone in a car cup holder with the slightest bit of moisture this sensor will change color and void your warranty. Very sneaky. They can "prove" you submerged your phone and you cannot "prove" that you did not. Awesome."
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=443133


Ok, pitää tutkii tota huomenna kun saan yhden 3G luurin huoltoon.
2G luurissa noi tarrat on tosiaan heti hollilla kun luurin avaa, ja toinen niistä toimii kuulokeliittimen pohjana. En ole vielä kertaakaan nähnyt 2G luuria jossa tämä tarra ei olisi muuttanut väriä. näppärää. :)
viewtopic.php?f=71&t=122364 <- iPhone 2G & 3G & 3GS -huoltopalvelu
Kinli
 
Viestit: 148
Liittynyt: 23.1.2008 klo 13.54
Paikkakunta: Helsinki

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja iMiika » 25.5.2009 klo 19.07

iPhonen omistajia vedätetään turhankin rankasti.
-
MBP 15", 2.6GHz, 8GB, early 2008
| Amiga 500, 1Mb
iMiika
 
Viestit: 408
Liittynyt: 28.10.2008 klo 14.46
Paikkakunta: Hki

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja TheKraken » 25.5.2009 klo 19.39

iMiika kirjoitti:iPhonen omistajia vedätetään turhankin rankasti.

Kyllä nuo kosteustarrat on ihan vakiona melkeinpä joka luurissa. Ei ole pelkkä iPhone-ilmiö. Samaa kuullut monen muunkin valmistajan vekottimista.
TheKraken
 
Viestit: 19514
Liittynyt: 21.3.2005 klo 10.33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja JJonathan » 26.5.2009 klo 14.23

Hei!

Pikkuveljelläni on meneillään pikku prosessi Soneran ja Applen kanssa liittyen juuri kosteusantureihin ja siihen mitä ne todistavat.

Mä uskon, että tässä ollaan voiton puolella tällä hetkellä. Katsotaan miten edistyy.

Tiivistetysti,

- iPhone 3G:n näppäinlukkonappi ei toimi - muuten puhelin pelittää normaalisti.
- Puhelin toimitettiin SoneraPisteeseen => lähettivät valtuutettuun huoltoon Tampereelle.
- Huolto ilmoittaa, että "kosteusanturi" osoittaa puhelimen saaneen kosteutta => ei mene takuuseen. Hinta reilu 600 euroa (uusi puhelin tilalle ja vanha jää Applelle).
- Yhteydenotto lakimieheen joka otti asian hoitaakseen
- Asiaa selvitellään tällä hetkellä seuraavin argumentein:

1) Takuu tarkoittaa, että myyjällä/valmistajalla on VELVOITE osoittaa, että laitteen vaurio on aiheutunut nimenomaan kyseisestä kosteusvauriosta

2) Laitteen vianmäärittäjän tulee osoittaa myös toteen, että laitteen saama kosteus johtuu juuri laitteen käyttäjän virheestä.
Pelkkä anturin laukeaminenhan ei vielä kerro miten kosteus on laitteeseen joutunut (eli väärinkäyttö vs. laitteen heikkous = soveltumattomuus suomen olosuhteisiin, peruskäyttöön tms.).

- Takuuhuolto ei ole toistaiseksi kyennyt osoittamaan selvästi, että näppäin lukon toimimattomuus johtuu juuri kosteudesta tai että kosteus on päässyt laitteeseen väärinkäytön johdosta.

HUOM. TAKUU SIIS TARKOITTAA, ETTÄ TUOTTEEN VALMISTAJALLA ON VELVOLLISUUS TODISTAA, EI KÄYTTÄJÄLLÄ! (viittaan tällä tohon englannin kieliseen lainaukseen yllä....)

Katsotaan miten asia etenee.

Jos joku tietää huoltoliikkeen, joka kykenis antamaan objektiivisen arvion iPhone 3G:n viasta, niin ilmotelkaas! (joku muu kuin valtuutettu siis...)
JJonathan
 
Viestit: 6
Liittynyt: 26.5.2009 klo 13.54

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja marzi » 26.5.2009 klo 14.54

Siis mitäh?! Tuohan on ihan villin lännen touhua. "Napin korjaus maksaa 600 ja vanha puhelin jää liikkeeseen". Ihan naurettavaa.
MacBook Pro 13", OSX Mavericks
iPad Mini iOS 7
Magic Mouse
Airport Express
iPhone 5S 64, iOS 7 + Sonera
Logic Pro X
MainStage 3.0.3
r.i.p. iPhone 4, iPhone 3Gs & iPhone 3G & Macbook 2.16GHz/2Gt white, OS X Leopard 10.5.8
Avatar
marzi
 
Viestit: 264
Liittynyt: 12.8.2008 klo 0.57
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja iMiika » 26.5.2009 klo 15.26

marzi kirjoitti:Siis mitäh?! Tuohan on ihan villin lännen touhua. "Napin korjaus maksaa 600 ja vanha puhelin jää liikkeeseen". Ihan naurettavaa.


iMiika kirjoitti:iPhonen omistajia vedätetään turhankin rankasti.
-
MBP 15", 2.6GHz, 8GB, early 2008
| Amiga 500, 1Mb
iMiika
 
Viestit: 408
Liittynyt: 28.10.2008 klo 14.46
Paikkakunta: Hki

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja honpsu » 26.5.2009 klo 16.32

marzi kirjoitti:"Napin korjaus maksaa 600 ja vanha puhelin jää liikkeeseen". Ihan naurettavaa.

Edelleenkään sen napin korjaus ei maksa 600euroa, vaan uusi puhelin maksaa 600euroa. Niitä puhelimia kun ei korjata Soneran/SCF:n puolesta vaan em. tapauksessakin olisi annettu uusi tilalle, ja kun ei mene takuun piikkiin niin kuluttaja joutuu maksumieheksi!
MacBook (Late 2008 AluUnibody, 2GHz C2D / 8GB / 128GiB SSD & 160GiB 7200rpm, 10.8)
iPhone 4 32Gb
Avatar
honpsu
 
Viestit: 1649
Liittynyt: 16.5.2006 klo 23.09
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja smicke » 26.5.2009 klo 18.19

honpsu kirjoitti:
marzi kirjoitti:"Napin korjaus maksaa 600 ja vanha puhelin jää liikkeeseen". Ihan naurettavaa.

Edelleenkään sen napin korjaus ei maksa 600euroa, vaan uusi puhelin maksaa 600euroa. Niitä puhelimia kun ei korjata Soneran/SCF:n puolesta vaan em. tapauksessakin olisi annettu uusi tilalle, ja kun ei mene takuun piikkiin niin kuluttaja joutuu maksumieheksi!

Lopputulos: napin korjaus maksaa 600e.
smicke
 
Viestit: 301
Liittynyt: 11.7.2008 klo 21.19

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja gramdel » 26.5.2009 klo 18.28

smicke kirjoitti:
honpsu kirjoitti:
marzi kirjoitti:"Napin korjaus maksaa 600 ja vanha puhelin jää liikkeeseen". Ihan naurettavaa.

Edelleenkään sen napin korjaus ei maksa 600euroa, vaan uusi puhelin maksaa 600euroa. Niitä puhelimia kun ei korjata Soneran/SCF:n puolesta vaan em. tapauksessakin olisi annettu uusi tilalle, ja kun ei mene takuun piikkiin niin kuluttaja joutuu maksumieheksi!

Lopputulos: napin korjaus maksaa 600e.


Aivan. Oli syy mikä tahansa on tämä mielestäni kuluttajan kannalta täysin kohtuutonta. iPhone on kuitenkin hinnaltaan jotakuinkin hmm.. vaikka nyt pyykinpesukoneen hintaluokkaa. Kyllähän siitä nousisi helvetillinen äläkkä, jos vaikka nyt oma muksu pesukoneesta repäisisi nappulan irti ja huoltoliike sanoisi, että ei korjata, mutta saat ostaa uuden pesukoneen tilalle.

/---
ap
Isomursu kertoo, että delfiinikaksikko oli emo ja poikanen.
http://gramdel.kapsi.fi/
Avatar
gramdel
 
Viestit: 4881
Liittynyt: 10.5.2005 klo 12.56
Paikkakunta: Joensuu

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja marzi » 27.5.2009 klo 18.55

smicke kirjoitti:
honpsu kirjoitti:
marzi kirjoitti:"Napin korjaus maksaa 600 ja vanha puhelin jää liikkeeseen". Ihan naurettavaa.

Edelleenkään sen napin korjaus ei maksa 600euroa, vaan uusi puhelin maksaa 600euroa. Niitä puhelimia kun ei korjata Soneran/SCF:n puolesta vaan em. tapauksessakin olisi annettu uusi tilalle, ja kun ei mene takuun piikkiin niin kuluttaja joutuu maksumieheksi!

Lopputulos: napin korjaus maksaa 600e.


Tätä nimenomaan tarkoitin. Viet puhelimen toimimattoman napin takia huoltoon ja tulos on, että pitää ostaa uusi puhelin ja maksaa 600€. Ristus mitä pelleilyä.
MacBook Pro 13", OSX Mavericks
iPad Mini iOS 7
Magic Mouse
Airport Express
iPhone 5S 64, iOS 7 + Sonera
Logic Pro X
MainStage 3.0.3
r.i.p. iPhone 4, iPhone 3Gs & iPhone 3G & Macbook 2.16GHz/2Gt white, OS X Leopard 10.5.8
Avatar
marzi
 
Viestit: 264
Liittynyt: 12.8.2008 klo 0.57
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja JJonathan » 27.5.2009 klo 20.22

Jep jep.

Homma etenee...

- Myyjä lähettänee laitteen toistamiseen huoltoon ja lupasivat poikkeuksellisesti avata sen ja ottaa valokuvat vaurioituneesta virtapiiristä / vast. Myyjän mukaan Applelta kun on tullut ohjeet, ettei valtuutettu huolto saa avata laitteita :D
- Mikäli anturi on vain lauennut, mutta hapettumia / vast ei ole, niin uusi laite ilmaiseksi. Mikäli he pystyvät toteamaan, että napin toimimattomuus johtuu kosteudesta, niin "korjaus" maksaisi muistaakseni 370 euroa.
- Kohtuutonta, sillä edelleenkään kukaan ei ole pystynyt toteamaan, että laitteeseen joutunut kosteus johtuisi nimenomaan käyttäjästä!
Itselläni on myös sama kapistus.
- Käyttöohjeen mukaan laitetta voidaan säilyttää -20 - +40 asteessa ja käyttölämpötilaksi suositellaan nollasta ylöspäin. Kuinka ollakaan, tulin viime viikolla sateisen päivän jälkeen ulkoa sisälle. Kaivoin puhelimeni kuivasta povitaskusta kuivatuin käsin. Ulkona oli varmaan noin 13-15 astetta lämmintä. Kului joitain sekunteja, niin koko näyttö oli huurustunut kosteaksi! Kosteusanturini varmasti hälyttää tällä hetkellä! Ei takuuta, vaikka olenkin käyttänyt puhelintani täysin käyttöhjeiden mukaisesti! :D
JJonathan
 
Viestit: 6
Liittynyt: 26.5.2009 klo 13.54

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja Darkker » 27.5.2009 klo 23.21

Toi huoltokäytäntö, että ei korjata vaan vaihdetaan ja maksaa todella on paljon, on kyllä kuluttajan kannalta aivan kohtuutonta. Joku jolla on henkilökohtasesti keissi, ni vois vaikka ottaa yhteyttä sinne kuluttaja-asiamieheen tai jotain. Kannattaa kyllä ottaa esim kotivakuutus, joka korvaa myös matkapuhelimen sen varalta, että itse kämmäilee. Ei kai sille puhelimelle voi muuta käydä kuin hajota siten, että menee takuun piiriin tai itse jotenkin vahingossa hajottaa. Tietenkin takuuseen täytyy saada menemään ne takuuseen kuuluvat asiat.

Ei oikeastaan nyt ihmetytä enää, miksi Sonera ei tarjoa omaa vakuutustaan iPhonelle. On nimittäin aika kallista, jos about kaikki huoltokeikat ovat 370-600 euroa. Muilla puhelimilla voisin veikata päästävän jossain yhden osan vaihdoissa 80-200 euroon. Nämä tietenkin kuluttajahintoja ja Soneralla on varmaan edullisemmat diilit.
Darkker
 
Viestit: 209
Liittynyt: 5.5.2007 klo 21.20

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja inkogn » 28.5.2009 klo 13.09

Siinä sitä sitten ollaan. Toimitin iPhoneni rikkoontuneen näytön vuoksi huoltoon. Ei takuuseen,
kosteusindikaattori lauennut, uusi puhelin 660€. Mitä kummaa? Laitan vaikka pääni pantiksi
että puhelin ei ole uinut missään.
inkogn
 
Viestit: 511
Liittynyt: 25.7.2008 klo 14.08

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja EJMV » 28.5.2009 klo 13.18

Vaikka en normaalisti kovinkaan vainoharhainen ole, niin silti tässä kosteusasiassa huolestuttaa.
Eihän asiakkaalla ole käytännössä mitään mahdollisuutta huoltoa vastaan noissa jutuissa. Huolto avaa puhelimen omissa tiloissaan ja avaustilannetta ei millään voi itse valvoa. [:(] Käteen jää lopulta vain lasku. Iso tai pieni.
EJMV
 
Viestit: 849
Liittynyt: 27.7.2007 klo 16.03
Paikkakunta: Tampere

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja Sherukka » 28.5.2009 klo 13.24

Jos oltaisiin jenkkilässä niin haastettaisiin oikeuteen! >:(
Kyllä heidän on uskottava jos sanot ettet ole uittanut ! Tuollaiset indikaattorit ovat insinöörien märkä uni ja eivät käytännössä aiheuta kun harmia kaikille osapuolille.
Sherukka
 
Viestit: 6872
Liittynyt: 27.7.2007 klo 16.10

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja EJMV » 28.5.2009 klo 13.28

Sherukka kirjoitti:Jos oltaisiin jenkkilässä niin haastettaisiin oikeuteen! >:(
Kyllä heidän on uskottava jos sanot ettet ole uittanut ! Tuollaiset indikaattorit ovat insinöörien märkä uni ja eivät käytännössä aiheuta kun harmia kaikille osapuolille.


Johan se indikaattori kastuu liian märistä unistakin. [:$]
EJMV
 
Viestit: 849
Liittynyt: 27.7.2007 klo 16.03
Paikkakunta: Tampere

Re: Soneran valtuutettu iPhone huolto, SCF Huolto, mitä helv.!

ViestiKirjoittaja TheKraken » 28.5.2009 klo 13.45

Eikös se ole suomessakin ryhmäkanne lakimuutosten myötä varsin helppo operaatio. Siitä vain joku puuhamieheksi ja haastehommiin.
TheKraken
 
Viestit: 19514
Liittynyt: 21.3.2005 klo 10.33
Paikkakunta: Helsinki




Edellinen





Seuraava






Paluu iPhone, iPad ja iPod -laitekeskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: pasihil ja 9 vierailijaa


 
Hopeista Omenaa ylläpitää Suomen Apple-käyttäjien yhdistys fiMUG ry. Voit halutessasi tukea foorumin toimintaa liittymällä yhdistyksen jäseneksi. Jäsenmaksu 32 euroa/12 kk. Tutustu myös Helsingissä, Mikkelissä ja Oulussa järjestettäviin jäsenetuhintaisiin kursseihin verkkokaupassa.
 
Apple and the Apple logo are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries. fiMUG ry. is an independent user group and has not been authorized, sponsored or otherwise approved by Apple Inc.