iPhone 5 takuukorjaukset
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Keskustelua Soneran aspan kanssa twitterissä:
Moi! Millaisen vastauksen sait reklamaation käsittelijältä? Virhevastuuseen ei tainnut mennä, vai? //Merja
3 t
Heidän mukaansa ei, haluaisin perustelut tälle, miksei virhevastuu pätisi laitteessani? Vika kuitenkin on yleinen ja saman ongelman omaavia
3 t
puhelimia on korjattu takuuseen.
SoneraAsiakaspalvelu
3 t
Eikö reklamaatiossa kerrottu miksi se ei mene virhevastuuseen tai kerrottiinko mitä virhevastuu edellyttää? //Merja
2 t
Ei kerrottu, mitä virhevastuu sitten edellyttää?
SoneraAsiakaspalvelu
2 t
Eli takuun päätyttyä asiakkaalla on kirjallinen näyttövelvollisuus siitä että laite on ollut viallinen jo laitteen luovutushetkellä. //Merja
2 t
Tosiaan vikahan on todettu SCF-huollon kautta, joten heiltähän tuota asiaa voi kysyä. Kyseessä kuitenkin on jonkinlainen tyyppivika ja
2 t
yleinen ongelma tämän puhelimen kanssa.
SoneraAsiakaspalvelu
40 min
Tein reklamaation laatutiimillemme muinoin tapauksestasi ja, jos päätös on negatiivinen virhevastuun osalta takuun pidentämiseen 1/2
SoneraAsiakaspalvelu
39 min
niin asia on myös näin. Laatutiimimme käsittelee kaikki tämän tyyppiset reklamaatiot.Samasta asiasta on turhaa tehdä uutta reklamaatiota 2/2
36 min
Okei, millä perustein tämä on hylätty? Tähän ei liity yhtään pätevää syytä, joten hylkääminen ei mielestäni ole vaihtoehto.
SoneraAsiakaspalvelu
27 min
On hankala löytää jälkikäteen kirjattu reklmaatio ns. anonyymiltä asiakkaalta, koska sinulla ei ollut asiakkuutta ja jouduimme 1/2
SoneraAsiakaspalvelu
26 min
kirjaamaan reklamaation ns. nimettömänä asiakkaana tietokantoihimme. Laitoin reklamaatioon puh num ja spostin.Mitä päätöksessä sanottiin?2/2
24 min
Päätöksessä kerrottiin, ettete aio huollattaa laitetta.
Liikkeessä asioidessa ennen joulua toiminta tämän asian osalta oli todella ala-arvoista ja palvelu oli huonoa. Twitterissä olen kokenut saaneeni suhteellisen hyvää palvelua. Tosiaan liikkeessä sanoivat, että reklamaatio on mahdollista tehdä ainoastaan KIRJEITSE tai faxilla, koska en ole Soneran asiakas. Ihmeellistä toimintaa kyllä teleoperaattorilta 2000-luvulla. Tosin, reklamaatio saatiin tehtyä tuolta twitterin kautta ja olen tyytyväinen sieltä saatuun palveluun. Itse ehdottaisin että vien puhelimen SCF:lle arvioitavaksi, jotka voisivat arvioida onko vika itseaiheutettu. Kertoivat kuitenkin siellä jo ensimmäisen kerran, että vika on nähtävissä ja tapauksia on ollut useampiakin.
Moi! Millaisen vastauksen sait reklamaation käsittelijältä? Virhevastuuseen ei tainnut mennä, vai? //Merja
3 t
Heidän mukaansa ei, haluaisin perustelut tälle, miksei virhevastuu pätisi laitteessani? Vika kuitenkin on yleinen ja saman ongelman omaavia
3 t
puhelimia on korjattu takuuseen.
SoneraAsiakaspalvelu
3 t
Eikö reklamaatiossa kerrottu miksi se ei mene virhevastuuseen tai kerrottiinko mitä virhevastuu edellyttää? //Merja
2 t
Ei kerrottu, mitä virhevastuu sitten edellyttää?
SoneraAsiakaspalvelu
2 t
Eli takuun päätyttyä asiakkaalla on kirjallinen näyttövelvollisuus siitä että laite on ollut viallinen jo laitteen luovutushetkellä. //Merja
2 t
Tosiaan vikahan on todettu SCF-huollon kautta, joten heiltähän tuota asiaa voi kysyä. Kyseessä kuitenkin on jonkinlainen tyyppivika ja
2 t
yleinen ongelma tämän puhelimen kanssa.
SoneraAsiakaspalvelu
40 min
Tein reklamaation laatutiimillemme muinoin tapauksestasi ja, jos päätös on negatiivinen virhevastuun osalta takuun pidentämiseen 1/2
SoneraAsiakaspalvelu
39 min
niin asia on myös näin. Laatutiimimme käsittelee kaikki tämän tyyppiset reklamaatiot.Samasta asiasta on turhaa tehdä uutta reklamaatiota 2/2
36 min
Okei, millä perustein tämä on hylätty? Tähän ei liity yhtään pätevää syytä, joten hylkääminen ei mielestäni ole vaihtoehto.
SoneraAsiakaspalvelu
27 min
On hankala löytää jälkikäteen kirjattu reklmaatio ns. anonyymiltä asiakkaalta, koska sinulla ei ollut asiakkuutta ja jouduimme 1/2
SoneraAsiakaspalvelu
26 min
kirjaamaan reklamaation ns. nimettömänä asiakkaana tietokantoihimme. Laitoin reklamaatioon puh num ja spostin.Mitä päätöksessä sanottiin?2/2
24 min
Päätöksessä kerrottiin, ettete aio huollattaa laitetta.
Liikkeessä asioidessa ennen joulua toiminta tämän asian osalta oli todella ala-arvoista ja palvelu oli huonoa. Twitterissä olen kokenut saaneeni suhteellisen hyvää palvelua. Tosiaan liikkeessä sanoivat, että reklamaatio on mahdollista tehdä ainoastaan KIRJEITSE tai faxilla, koska en ole Soneran asiakas. Ihmeellistä toimintaa kyllä teleoperaattorilta 2000-luvulla. Tosin, reklamaatio saatiin tehtyä tuolta twitterin kautta ja olen tyytyväinen sieltä saatuun palveluun. Itse ehdottaisin että vien puhelimen SCF:lle arvioitavaksi, jotka voisivat arvioida onko vika itseaiheutettu. Kertoivat kuitenkin siellä jo ensimmäisen kerran, että vika on nähtävissä ja tapauksia on ollut useampiakin.
Viimeksi muokannut pretz, 21.2.2014 klo 17.59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MacBook Pro | Macbook Pro Retina | Macbook Air MD760K/D & iMac 24" |
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Käsittämätöntä viestintää: "Samasta asiasta on turhaa tehdä uutta reklamaatiota".
ZTE Blade (Insmat Screen Protector, tarvikeakku 1300 mAh, microUSB-datakaapeli 30 cm).
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Tosiaan vieläkin hämmästelen sitä, että omistajanvaihdoksesta liikkeen vastuu lähtisi. Takuun kanssa asia ei ainakaan toimi näin, joten tuntuisi oudolta jos näin meneteltäisiin virhevastuun kanssa?
"Takuuaika ei ole sama kuin yrityksen vastuuaika virheestä. Kuluttajansuojalaissa ei ole määritelty tuotevirheiden tarkkoja vastuuaikoja.
Jos takuun päättymisestä on kulunut lyhyehkö aika, myyjäliike ei voi kieltäytyä mahdollisesta virhevastuustaan vain perustelulla "Emme korjaa koska takuu on päättynyt". Sen täytyy esittää muitakin perusteluja sille, miksi liike ei ole vastuussa laitteen vikaantumisesta."
"Takuu annetaan tuotteelle ja se pysyy voimassa, vaikka tuote vaihtaisi omistajaa. Takuuta ei siis voi rajoittaa tavaran ensimmäiseen omistajaan. Takuunantaja vastaa sitoumuksestaan koko takuuajan tavaran omistajasta riippumatta. Tavaran käyttötarkoitus ei saa kuitenkaan olennaisesti muuttua esimerkiksi yksityiskäytöstä ammattikäyttöön."
Olen tosiaan yrittänyt etsiä tietoa tuosta, eikä missään ainakaan ole kohtaa, joka kertoisi virhevastuun päättyvän omistajan vaihtuessa. Ei myöskään kerrota, että se säilyy. Jos näin tosiaan on, on se mielestäni käsittämätöntä.
"Takuuaika ei ole sama kuin yrityksen vastuuaika virheestä. Kuluttajansuojalaissa ei ole määritelty tuotevirheiden tarkkoja vastuuaikoja.
Jos takuun päättymisestä on kulunut lyhyehkö aika, myyjäliike ei voi kieltäytyä mahdollisesta virhevastuustaan vain perustelulla "Emme korjaa koska takuu on päättynyt". Sen täytyy esittää muitakin perusteluja sille, miksi liike ei ole vastuussa laitteen vikaantumisesta."
"Takuu annetaan tuotteelle ja se pysyy voimassa, vaikka tuote vaihtaisi omistajaa. Takuuta ei siis voi rajoittaa tavaran ensimmäiseen omistajaan. Takuunantaja vastaa sitoumuksestaan koko takuuajan tavaran omistajasta riippumatta. Tavaran käyttötarkoitus ei saa kuitenkaan olennaisesti muuttua esimerkiksi yksityiskäytöstä ammattikäyttöön."
Olen tosiaan yrittänyt etsiä tietoa tuosta, eikä missään ainakaan ole kohtaa, joka kertoisi virhevastuun päättyvän omistajan vaihtuessa. Ei myöskään kerrota, että se säilyy. Jos näin tosiaan on, on se mielestäni käsittämätöntä.
Viimeksi muokannut pretz, 21.2.2014 klo 18.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MacBook Pro | Macbook Pro Retina | Macbook Air MD760K/D & iMac 24" |
-
- Viestit: 70
- Liittynyt: 27.6.2011 klo 11.52
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Viesti Kirjoittaja Tennissukka »
Tänään lähti Sonera liikkeestä puhelin huoltoon. 3kk tosiaan on huollosta saadulla puhelimella takuuta. Soneralla homma tosiaan toimii. Kannattaa olla puhelimitse yhteydessä. Puhuvalla päälle pitää sanoa, että puhelin ei toimi. Tekninen tuki vastaa nopeasti. Hissimusiikkia ei ehdi kuunnella edes minuuttia.Tennissukka kirjoitti:Nyt on kuukauden päivät ollut uusi (tehdashuollettu) takuusta saatu vitonen käytössä.
Valokuvatessani eilen näyttö muuttui pixelipuuroksi vai miksi sitä nyt paremmin kuvailisin. No, jos televisio menettää signaalin, niin näyttää täysin samalta.
Tämä kesti joitakin sekunteja mutta loppui. Onko tämä jokin tyyppivika mitä minulle ei ole vain sattunut eteen. Voiko olla ohimenevää?
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
No virhevastuu ei todellakaan pääty omistajan vaihtuessa, kuten jo edellä totesin. Olen itse korjauttanut 5:n virtanäppäimen virhevasttun perusteella, puhelimella oli ikää 1 vuosi 4 kk. Ja EN ole alkuperäinen omistaja. Kysessä Elisa. Mutta ei se siitä riipu. Enkä tarvittu mitään kirjallisia reklamaatioita, lampsin Elisalle, lähettivät Optima Serviceen, joka totesi, että ei merkkejä takuuehtojen vastaisesta käytöstä ja uusi luuri tilalle.
Ei se virhevastuu mikään henkilöä koskeva asia ole, sen paremmin kuin takuukaan, vaan tuotetta!
Ei se virhevastuu mikään henkilöä koskeva asia ole, sen paremmin kuin takuukaan, vaan tuotetta!
Viimeksi muokannut kaffemi, 21.2.2014 klo 18.56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Joo eipä ole eka kerta, kun on Soneran kanssa ongelmia. 4S:än ilmestyessä ostin sen heiltä kytkyllä ja huomasin, ettei Soneran 3G-verkko toimi meillä kotona, vaikka kuuluvuuskartassa näin näkyikin. Muutaman viikon tappelun jälkeen saatiin soppari purettua, mutta aika paljon silloinkin sai asiasta vääntää. Noh, tämä kertoo yrityksestä ja en varmasti halua heidän kanssaan asioida enää omasta tahdosta ainakaan. Pistin twitterissä nyt viestiä, että veisin tuon SCF:lle arvioitavaksi ja siitä sitten ottaisivat huoltoon tai jotenkin sopisivat Soneran kanssa, jos puhelimessa vikaa löytyy. Toivon tosiaan, ettei tästä tarvitsisi enempää vääntää.
MacBook Pro | Macbook Pro Retina | Macbook Air MD760K/D & iMac 24" |
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Kuluttajasuojaan tänään soitettu ja sama vastaus sieltä tuli kuin aiemminkin. Eli tällä hetkellä Sonera ei ole vastuussa puhelimesta omistajanvaihdoksen takia, paitsi ns. "teoriittisesti", joka käytännössä tarkoittaa sitä, ettei asialle ole mitään tehtävissä heidän tahonsa kautta. Autokaupassa kuulemma säilyy jotenkin tuo virhevastuu, kun niitä niin paljon nykyään myydään käytettyinä. Vähän on vanhentunut laki omasta mielestä, mutta minkäs sille mahtaa. Pistän Applelle suoraan viestiä, josko ottaisivat tuon huoltoon.
MacBook Pro | Macbook Pro Retina | Macbook Air MD760K/D & iMac 24" |
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
1kk vanha iPhone 5C vaimolla ja lasi halki.
Halkeama lähtee siitä kaiuttimen reiän reunasta ja pituutta noin 1cm.
Puhelinta ei tiputettu ja kuljetettu laukussa omassa suojapussiissaan.
Pitäs varmaan takuuseen vinkua?
Halkeama lähtee siitä kaiuttimen reiän reunasta ja pituutta noin 1cm.
Puhelinta ei tiputettu ja kuljetettu laukussa omassa suojapussiissaan.
Pitäs varmaan takuuseen vinkua?
-
- Viestit: 1222
- Liittynyt: 25.10.2009 klo 2.10
- Paikkakunta: Turku
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Viesti Kirjoittaja nokiastream »
Vinkua voi mutta eivät ne mekaaniset vauriot takuuseen mene, sillä itsestään ne eivät synny.
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Käytetyn auton virhevastuu häviää yksityisten välisessä kaupassa siksi, että vain ensimmäinen omistaja voi valittaa virhevastuun perusteella edelliselle myyntiportaalle (maahantuojalle). Koska myyjänä ei ole yritystä, ei jää ketään, kenelle valittaa. Olettaisin siis, että soveltavat samaa muuhunkin tavaraan. Sonera ei ole myynyt sinulle mitään, joten pesevät kätensä hommasta. Tosin olen nähnyt tästä mustaa valkoisella vain autokaupan näkökulmasta.pretz kirjoitti:Kuluttajasuojaan tänään soitettu ja sama vastaus sieltä tuli kuin aiemminkin. Eli tällä hetkellä Sonera ei ole vastuussa puhelimesta omistajanvaihdoksen takia, paitsi ns. "teoriittisesti", joka käytännössä tarkoittaa sitä, ettei asialle ole mitään tehtävissä heidän tahonsa kautta. Autokaupassa kuulemma säilyy jotenkin tuo virhevastuu, kun niitä niin paljon nykyään myydään käytettyinä. Vähän on vanhentunut laki omasta mielestä, mutta minkäs sille mahtaa. Pistän Applelle suoraan viestiä, josko ottaisivat tuon huoltoon.
iPhone 11 Pro Max 64 GB
iPad Pro 2nd gen 11”
Apple Watch Series 2
Apple TV 4K
11" mid 2011 MBA 128 GB
iPad Pro 2nd gen 11”
Apple Watch Series 2
Apple TV 4K
11" mid 2011 MBA 128 GB
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Tässä ketjussa ja tästä viestistä lähtien löytyy vastauksia virhevastuusta, joka ei siirry jälleenmyynnin yhteydessä, erittäin todennäköisesti ei myöskään palkintona saatujen tuotteiden myynnissä.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Juridisesti noin, käytännössä ei ainakaan omalla kohdalla, kuten olen kertonut. Elisaa ei ainakaan tuntunut kiinnostavan aluperäinen omistaja.amanita kirjoitti:Tässä ketjussa ja tästä viestistä lähtien löytyy vastauksia virhevastuusta, joka ei siirry jälleenmyynnin yhteydessä, erittäin todennäköisesti ei myöskään palkintona saatujen tuotteiden myynnissä.
Ja mitäköhän virkaa modejen, mm. Amanitan, viljelemällä kysymyksellä siitä, onko ensimmäinen omistaja yksityinen, mahtaa sitten olla? Takuu koskee tuotetta ja jos virhevastuu ei siirry, ei siltäkään osin asialla ole merkitystä.
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Mikäli laitteen on ostanut yritys, ei virhevastuu koske kyseisiä tuotteita. Tämä lienee ainakin täysin varmaa,siksi asiaa tiedustellaan. Muilta osin tukeudun täältä lukemaani, jonka lopullista lainvoimaisuutta en ole pätevä kommentoimaan, toki tästäkin saattasi olla aihetta mainita varsinkin kalliiden uusien ja uudehkojen laitteiden jälleenmyyntien yhteydessä.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
- Viestit: 70
- Liittynyt: 27.6.2011 klo 11.52
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Viesti Kirjoittaja Tennissukka »
Tennissukka kirjoitti:Tänään lähti Sonera liikkeestä puhelin huoltoon. 3kk tosiaan on huollosta saadulla puhelimella takuuta. Soneralla homma tosiaan toimii. Kannattaa olla puhelimitse yhteydessä. Puhuvalla päälle pitää sanoa, että puhelin ei toimi. Tekninen tuki vastaa nopeasti. Hissimusiikkia ei ehdi kuunnella edes minuuttia.Tennissukka kirjoitti:Nyt on kuukauden päivät ollut uusi (tehdashuollettu) takuusta saatu vitonen käytössä.
Valokuvatessani eilen näyttö muuttui pixelipuuroksi vai miksi sitä nyt paremmin kuvailisin. No, jos televisio menettää signaalin, niin näyttää täysin samalta.
Tämä kesti joitakin sekunteja mutta loppui. Onko tämä jokin tyyppivika mitä minulle ei ole vain sattunut eteen. Voiko olla ohimenevää?
Hieman päivitystä tilanteeseeni.
SFC huolto lähetti puhelimeni takaisin kommentilla, että vikaa ei havaittu.
Samana päivänä samainen vika kuitenkin ilmeni jälleen ja vein puhelimen Sonera liikkeeseen takaisin. Näytin jopa myyjälle vikaa joka onneksi sillä hetkellä tuli esille.
Tänään hain Sonera liikkeestä puhelimeni takaisin. Tällä kertaa puhelin oli vaihdettu " uuteen" eli tehdaskorjattuun. Äsken pistin BBQ ribsejä uuniin ja päätin kameralla kuvata kaverille mitä uunissa valmistuu. En voinut uskoa silmiäni. Sama vika jälleen näytöllä.
En käsitä.
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Millä tuo ilmenee, iPhonen omalla kamerasoftalla vai jollakin muulla?
iPhone 12 64GB
iPad (2018) 32GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2019, Apple Watch 9.0 44mm
iPad (2018) 32GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2019, Apple Watch 9.0 44mm
-
- Viestit: 70
- Liittynyt: 27.6.2011 klo 11.52
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Viesti Kirjoittaja Tennissukka »
Ihan omalla kamerasoftalla. Pystysuuntaisia raitoja jotka liikkuvat poikittain.
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Takaisin takuuseen, se on siinä elementissä vika. Ota videokuvaa ja tallenna se muistiin. Vaihdat niin kauan uuteen, kunmes tuota vikaa ei tule!
Minullahan on kolmas laite menossa ja sanonta piti paikkansa. Kolmas kerta toden sanoo.
Minullahan on kolmas laite menossa ja sanonta piti paikkansa. Kolmas kerta toden sanoo.
..onko yhtäkään viestiä, mitä en ole joutunut muokkaamaan..
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Tänään sain Elisalta uuden vitosen virtanappivian takia virhevastuun piikkiin pienen vääntämisen jälkeen. Ikää puhelimella oli 1v5kk. Aluksi väittivät, että ei korvaa kun takuu on päättynyt. Virhevastuun kun otti puheeksi niin alkoi homma etenemään. Riitti, että optima Servicestä tuli lausunto, että ei havaittu takuuehtojen vastaista käyttöä tjsp.
Alla vielä linkkiä YLE:n uutiseen asiasta:
http://yle.fi/uutiset/puhelimen_korjauk ... ua/6304678
Alla vielä linkkiä YLE:n uutiseen asiasta:
http://yle.fi/uutiset/puhelimen_korjauk ... ua/6304678
iPhone 7 128Gb Black
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Onko kenelläkään kokemuksia kauanko Optima Servicellä kestää huoltoon vietyjen puhelimien korjaus? Luuri lähtenyt näytön pikselivian takia Optimalle viime perjantaina ja huollontila-seurannassa lukee nyt kolmatta päivää "toimitettu teknikolle".
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Eiköhän sen luulisi viikossa selviävän. Itselläni meni DNA:n kautta huoltoon ja viikossa selvisi.
..onko yhtäkään viestiä, mitä en ole joutunut muokkaamaan..
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
No nyt sinne oli päivittynyt: "Työntila: Työn alla 15.10.2014 10:27"jakovski kirjoitti:Eiköhän sen luulisi viikossa selviävän. Itselläni meni DNA:n kautta huoltoon ja viikossa selvisi.
Jokohan tuon saisi takaisin perjantaihin mennessä...
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
Itse itselleni vastaten:MaikX kirjoitti: Jokohan tuon saisi takaisin perjantaihin mennessä...
"Valmistunut huollosta
15.10.2014 13:26
Huoltotiedot:Korjaustoimenpiteenä laite on vaihdettu. HUOM! Laitteen IMEI on vaihtunut. Uusi IMEI on XxXxXxXx" . Olipas nopeata palvelua, huomenna saa uuden puhelimen käteen (myyntiin)
Viimeksi muokannut MaikX, 15.10.2014 klo 17.34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: iPhone 5 takuukorjaukset
iPhone 5C
Vikakuvaus: Tippunut jonka seurauksena näyttö irronnut osittain ja samalla vielä kärsinyt kosteusvautioita. Kotinappi ei toimi ja muutenkin tekee välillä omiaan, vaikka puhelimeen ei koske.
Huollon vastaus:
Avattu, puhdistettu ja testattu.
Ei havaittu kosteusvauriota, näyttö asennettu uudelleen -> toimii ok! Takuuseen??
Takuuseen? että mitenkä?
Huoltofirma oli Mobylife
http://www.mobylife.fi/fi/
Vikakuvaus: Tippunut jonka seurauksena näyttö irronnut osittain ja samalla vielä kärsinyt kosteusvautioita. Kotinappi ei toimi ja muutenkin tekee välillä omiaan, vaikka puhelimeen ei koske.
Huollon vastaus:
Avattu, puhdistettu ja testattu.
Ei havaittu kosteusvauriota, näyttö asennettu uudelleen -> toimii ok! Takuuseen??
Takuuseen? että mitenkä?
Huoltofirma oli Mobylife
http://www.mobylife.fi/fi/
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit