Cartsa32 kirjoitti:Hei
Olisi ongelmana että kuin laittaa iphonen usb hen ja kattoo network niin kone sanoo että iphone not connected vaikka oliisi
kiinni laitettu
apuja kiitos
strong kirjoitti:oletteko kokeilleet miten iPhone5 pelaa yhteen DNAn myymän Sierra 4G mifi-mokkulan kanssa?
inf kirjoitti:strong kirjoitti:oletteko kokeilleet miten iPhone5 pelaa yhteen DNAn myymän Sierra 4G mifi-mokkulan kanssa?
No eiköhän se pelaa ihan normaalisti. Mifihän luo vain Wifi verkon johon puhelin yhdistyy.
Puhelin tosiaan ei tiedä siitä itse verkosta sen enempää, vaan näkee vaan että täällä on Sierra niminen Wifi, yhdistänpä siihe.
Sierra 4G kuitenkin hidastelee iPhone5:n kanssa, sillä kahdella iPhone 5:lla testattuna DC-mobiiliverkon nopeudet jäävät noin 50% alhaisemmiksi kun Sierran kautta otettua nettiyhteyttä käytetään iPhone5:lla verrattuna siiten että nettiyhteys otettaisin iPhone 4S-, iPad- tai Macbook- Air-laitteilla.inf kirjoitti:strong kirjoitti:oletteko kokeilleet miten iPhone5 pelaa yhteen DNAn myymän Sierra 4G mifi-mokkulan kanssa?
No eiköhän se pelaa ihan normaalisti. Mifihän luo vain Wifi verkon johon puhelin yhdistyy.
Puhelin tosiaan ei tiedä siitä itse verkosta sen enempää, vaan näkee vaan että täällä on Sierra niminen Wifi, yhdistänpä siihe.
onko muita Sierra 4G Mifi-laitteen ja iPhone5:n käyttäjiä jotka olisivat testanneet iPhone5:n nopeuksia Sierran verkossa. Ulkomailla ei kai Sierra 4G-mifi ole edes myynnissä?tuomaril kirjoitti:inf kirjoitti:strong kirjoitti:oletteko kokeilleet miten iPhone5 pelaa yhteen DNAn myymän Sierra 4G mifi-mokkulan kanssa?
Eikös noiden kahden laitteen välillä ollut jotain yhteensopivuushäikkää?
Paluu iPhone, iPad ja iPod -laitekeskustelu
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa