NeliX4 kirjoitti:Puhelin tuli aika rivakasti tämän myötä. Nyt puhelin on erinomainen.
Niin, sulla oli joku kehitysmaasta tilattu versio vai miksi sinulle nuo tulee myöhemmin?
NeliX4 kirjoitti:Mulla on jotenkin alkanut kertyä tauhkaa, että joudun noin kerran viikossa käynnistämään puhelimen uudestaan. Verkot pätkii ja ohjelmien avaus kestää tavanomaista pidempään. Varmuuden vuoksi.
Sama on myös iPad:ssani.
Justin Case kirjoitti:Eiköhän viimeinenkin joka N9 kanssa on ollut tekemisissä Nokialla saa Juhannuksena lapun peppaan eli homma on ohi.
Itse en edes ymmärrä miten joku edes viitsii tehdä ranskisviivoja kun koko alkulähtökohta on väärä.
Häpeän jo koko Suomen insinöörikoulutusta. Itse kyllä olen osallinen.
Justin Case kirjoitti:Eiköhän viimeinenkin joka N9 kanssa on ollut tekemisissä Nokialla saa Juhannuksena lapun peppaan eli homma on ohi.
Justin Case kirjoitti:Kannatta sitten äkkiä ostaa N9 kun ne maksaa nykyään 199,- ja koko Linux porukan Ruoholahden toimisto suljetaan tämän kuun lopussa. Samaan aikaan Elop avaa Nokian Kehityskeskuksen Nairobiin. Bongo rummut soi ja Ubuntu jatkaa elämäänsä savimajoissa.
Teemuz kirjoitti:Justin Case kirjoitti:Kannatta sitten äkkiä ostaa N9 kun ne maksaa nykyään 199,- ja koko Linux porukan Ruoholahden toimisto suljetaan tämän kuun lopussa. Samaan aikaan Elop avaa Nokian Kehityskeskuksen Nairobiin. Bongo rummut soi ja Ubuntu jatkaa elämäänsä savimajoissa.
Mistä niitä noin halvalla saa ? Halvin mitä ite oon löytäny 16 gt versiona on 299
Justin Case kirjoitti:Teemuz kirjoitti:Justin Case kirjoitti:Kannatta sitten äkkiä ostaa N9 kun ne maksaa nykyään 199,- ja koko Linux porukan Ruoholahden toimisto suljetaan tämän kuun lopussa. Samaan aikaan Elop avaa Nokian Kehityskeskuksen Nairobiin. Bongo rummut soi ja Ubuntu jatkaa elämäänsä savimajoissa.
Mistä niitä noin halvalla saa ? Halvin mitä ite oon löytäny 16 gt versiona on 299
Soneran kivijalat eli Sonera-pisteet. Ei kyllä ole harmainta aavistusta siitä että myyvätkö samaan hintaan uusavuttomille netissä mutta N9 taru on lopussa joten kyllä niistä kohta alkaa muutkin myyjät pyrkiä eroon.
carrbon kirjoitti:Kyllä Justinilla on nyt pahasti jotain hampaankolossa Meegoa / N9ä kohtaan..
Justin Case kirjoitti:Eiköhän se polkumyynnin syy ole aina ollut ja tule olemaan se ettei muuten käy kaupaksi. N9 on kyllä aina ollut puolueettomissa testeissä ja vertailuissa viimeinen eli jokin siinä mättää. Sekin ainoa Engadgetin arvostelija joka sitä kehui sai potkut kun selvisi että kaikki ei mennyt oikein hyvän tavan mukaisesti. Ja N900 ja N9 on kyllä varmasti kumpikin ollut Nokialle sekä taloudellisesti että maineen kannalta täysin typeriä projekteja joita nykyinen johto edes jotenkin yrittää korjata.
Ja vahva syy Nokian nykyiseen kurssilaskuun. Ei siitä kokonaan voi Symbiania syyttää.
Helppohan sitä on lähteä huutelemaan, jos ei mitään ratkaisua aio ehdottaa.mikaw_ kirjoitti: Yhtä kaikki faktaa on ainoastaan se, että olette molemmat pihalla kuin musti.
Paluu Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa