pyrjola kirjoitti:Käykääpäs ystävät Ovi Storessa ja valitkaa laitteeksi N9. Fail...
jomppeli kirjoitti:Ihan hyvältä näyttää mutta liian myöhään, tai no senhän näkee sit. Millos tuo on tulossa myyntiin? Onko edelleen sama julkaistaan uus malli joka tulee puolen vuoden päästä ehkä myyntiin.?
- Nokia ei kerro ajankohtaa, koska myynti alkaa: ”Katsotaan”.
mkio kirjoitti:Youtube-videosta jäi kyllä puuttumaan näppäimistönäkymä, onko pystyssä qwerty, numeerinen vai jokin muu?
MacFinn kirjoitti:Nyt mä en ymmärrä. Tämäkö nyt on se puhelin, jonka Nokia viime viikolla lupasi? Eikös sen pitänyt mullistaa jotain? Siis se, josta mm. Tietokone kirjoitti: "uusi markkinoita järisyttävä laite". Mitä mä en nyt näe, kun en näe tossa mitään järisyttävää. Olkaa hyvät ja selittäkää niin, että minäkin ymmärrän.
carrbon kirjoitti:MacFinn kirjoitti:Nyt mä en ymmärrä. Tämäkö nyt on se puhelin, jonka Nokia viime viikolla lupasi? Eikös sen pitänyt mullistaa jotain? Siis se, josta mm. Tietokone kirjoitti: "uusi markkinoita järisyttävä laite". Mitä mä en nyt näe, kun en näe tossa mitään järisyttävää. Olkaa hyvät ja selittäkää niin, että minäkin ymmärrän.
Eiköhän tuossa nyt, hyvä MacFinn, ole kyse samasta kuin aina ennen Applenkin julkistuksia - media lataa odotukset taivaisiin asti, mikä johtaa suuriin pettymyksiin yleisössä. Lisäksi, sinä tuskin näkisit Nokian julkistuksissa mitään järisyttävää, [suurjossittelu]vaikka sieltä tulisi mahdollisen iPhone 6:n peittoava tuote.[/suurjossittelu]
NeliX4 kirjoitti:On se: http://www.youtube.com/watch?v=k-mrPYu2WR8
MacFinn kirjoitti:Nyt mä en ymmärrä. Tämäkö nyt on se puhelin, jonka Nokia viime viikolla lupasi? Eikös sen pitänyt mullistaa jotain? Siis se, josta mm. Tietokone kirjoitti: "uusi markkinoita järisyttävä laite". Mitä mä en nyt näe, kun en näe tossa mitään järisyttävää. Olkaa hyvät ja selittäkää niin, että minäkin ymmärrän.
mikaw_ kirjoitti:Onpa negatiivinen suhtautuminen täällä. Itse toivon, että Nokia vie Meegoa eteenpäin. Ehdottomasti paljon houkuttelevampi tuote, kuin windows-puhelimet ja mahdollisesti myös myyntimenestys, jos Engadgetit sun muut innostuvat hehkuttamaan laitetta. Tietysti lopullinen hintakin ratkaisee paljon.
skip kirjoitti:mikaw_ kirjoitti:Onpa negatiivinen suhtautuminen täällä. Itse toivon, että Nokia vie Meegoa eteenpäin. Ehdottomasti paljon houkuttelevampi tuote, kuin windows-puhelimet ja mahdollisesti myös myyntimenestys, jos Engadgetit sun muut innostuvat hehkuttamaan laitetta. Tietysti lopullinen hintakin ratkaisee paljon.
No mutta, eikö Nokia ole jo ilmoittanut, että tämä on ensimmäinen ja viimeinen Meego-laite?
skip kirjoitti:mikaw_ kirjoitti:Onpa negatiivinen suhtautuminen täällä. Itse toivon, että Nokia vie Meegoa eteenpäin. Ehdottomasti paljon houkuttelevampi tuote, kuin windows-puhelimet ja mahdollisesti myös myyntimenestys, jos Engadgetit sun muut innostuvat hehkuttamaan laitetta. Tietysti lopullinen hintakin ratkaisee paljon.
No mutta, eikö Nokia ole jo ilmoittanut, että tämä on ensimmäinen ja viimeinen Meego-laite?
Paluu Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa