Suomalaista softaa App Storessa
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
-
- Viestit: 3954
- Liittynyt: 1.11.2007 klo 18.54
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Kertokaas ny vähän, että paljon noista oikeen tulee tuottoa
"Hintaneuvos on salamannopea, mutta pikkuroope vielä nopeampi."
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Olisin ostanut ihan kannatuksen vuoksi Suomi-tuotannolle Pajatzosi, mutta tuli "Ei voitu ostaa kohdetta 'Pajatzo'. Tuntematon virhe (-4). iTunes Storessa tapahtui virhe."eVp kirjoitti:Heh, pitää mainostaa omaansa. Menipä vihdoin tuo maksullinenkin kontrahti läpi niin sain softan myyntiin. Kyseessä siis pajatzo, elikkäs pajatsosimulaattori.
Jos siellä oli vaikka niin kova ostoryntäys :-)
Pitää yrittää myöhemmin uudestaan.
-Harri
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Täältä löytyy myös yksi omatekoinen suomalainen iPhone-peli:
http://tonilaav.fidisk.fi/
Linkin takaa löytyy screenshotteja ja muuta infoa. Palaute tervetullutta :-)
http://tonilaav.fidisk.fi/
Linkin takaa löytyy screenshotteja ja muuta infoa. Palaute tervetullutta :-)
MacLegacy Game Museum @ www.maclegacy.org
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Kiitos tuesta! Pajatzo on näemmä kirmannut Suomen maksullisten softien tilastossa sijalle seitsemän!harri kirjoitti:
Olisin ostanut ihan kannatuksen vuoksi Suomi-tuotannolle Pajatzosi, mutta tuli "Ei voitu ostaa kohdetta 'Pajatzo'. Tuntematon virhe (-4). iTunes Storessa tapahtui virhe."
Jos siellä oli vaikka niin kova ostoryntäys :-)
Pitää yrittää myöhemmin uudestaan.
-Harri
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Perjantaina saimme ensimmäisen aplikaatiomme iTunesiin. Kyseessä on pari vuotta sitten printtinä julkaisemamme Korvatunturin Sanomien englanninkielinen käännös. Lehti sopii lapsille sekä lapsenmielisille ja siinä on myös joulukalenteri. App. löytyy iTunesista nimellä: The Santa Claus Times.
Applelle pitää kyllä tonttulakkia nostaa, aplikaation saaminen jakeluun on suhteellisen suoraviivaista hommaa, kunhan saa kaikki tiedot oikein.
Seuraavia aplikaatioita olemme jo tuottamassa, mutta enpä uskalla ihan nyt luvata milloin saadaan ne pihalle. Kyseessä on kuitenkin muun tyyppiset jutut kuin lehti.
Tuo Pajatzo on todella hyvä idis ja taitaa nyt olla Suomen #1! Hienoa!
Applelle pitää kyllä tonttulakkia nostaa, aplikaation saaminen jakeluun on suhteellisen suoraviivaista hommaa, kunhan saa kaikki tiedot oikein.
Seuraavia aplikaatioita olemme jo tuottamassa, mutta enpä uskalla ihan nyt luvata milloin saadaan ne pihalle. Kyseessä on kuitenkin muun tyyppiset jutut kuin lehti.
Tuo Pajatzo on todella hyvä idis ja taitaa nyt olla Suomen #1! Hienoa!
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Pajatzo ja iteletext huippuja, kiitos niistä! Pitääpä tutustua The Santa Claus Timesiinkin.Picanose kirjoitti:Perjantaina saimme ensimmäisen aplikaatiomme iTunesiin. Kyseessä on pari vuotta sitten printtinä julkaisemamme Korvatunturin Sanomien englanninkielinen käännös. Lehti sopii lapsille sekä lapsenmielisille ja siinä on myös joulukalenteri. App. löytyy iTunesista nimellä: The Santa Claus Times.
Applelle pitää kyllä tonttulakkia nostaa, aplikaation saaminen jakeluun on suhteellisen suoraviivaista hommaa, kunhan saa kaikki tiedot oikein.
Seuraavia aplikaatioita olemme jo tuottamassa, mutta enpä uskalla ihan nyt luvata milloin saadaan ne pihalle. Kyseessä on kuitenkin muun tyyppiset jutut kuin lehti.
Tuo Pajatzo on todella hyvä idis ja taitaa nyt olla Suomen #1! Hienoa!
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Täällä suunnassa on aherrettu myös paljon, tämmösiä softia on kaupassa:
Pianosointujentreenaus-softa - PianoChordy: http://itunes.apple.com/WebObjects/MZSt ... 61302&mt=8
Transponointisofta - Transpose: http://itunes.apple.com/WebObjects/MZSt ... 58394&mt=8
Alueenrajauspeli - SurfaceSeizr: http://itunes.apple.com/WebObjects/MZSt ... 70908&mt=8
Ja muutama on kehitystyön alla
Pianosointujentreenaus-softa - PianoChordy: http://itunes.apple.com/WebObjects/MZSt ... 61302&mt=8
Transponointisofta - Transpose: http://itunes.apple.com/WebObjects/MZSt ... 58394&mt=8
Alueenrajauspeli - SurfaceSeizr: http://itunes.apple.com/WebObjects/MZSt ... 70908&mt=8
Ja muutama on kehitystyön alla
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Ja lisää on pukannut tehtaalta ulos:
Nuottien opettelusofta PianoNotes - http://itunes.com/app/PianoNotes
ja
ILMAINEN Rakettipeli Rocket - http://itunes.com/app/Rocket (kaipaa review-tähtiä)
Nuottien opettelusofta PianoNotes - http://itunes.com/app/PianoNotes
ja
ILMAINEN Rakettipeli Rocket - http://itunes.com/app/Rocket (kaipaa review-tähtiä)
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Olipas tämä ketju pudonnut alas.
Mutta yksi uusi suomisoftan tekijä ylpeänä ilmoittautuu! Kesti vähän pidempään kuin olin suunnitellut, mutta ensimmäinen peli hyväksyttiin aamuyöstä storeen.
Kohderyhmä todennäköisesti aika marginaalinen, mutta toivottavasti jotku tykkää. Lyhyesti sanottuna, kyseessä on siis peli, jonka avulla olisi tarkoitus opetella kirjoittamaan katsomalla mahdollisimman vähän näppäimistöä, ja muuten vain testata omia kirjoitustaitojaan.
http://itunes.com/app/TapMaster
Harkitsen vielä ilmaisen demoversion laittamista. Olisiko tarvetta?
Mutta yksi uusi suomisoftan tekijä ylpeänä ilmoittautuu! Kesti vähän pidempään kuin olin suunnitellut, mutta ensimmäinen peli hyväksyttiin aamuyöstä storeen.
Kohderyhmä todennäköisesti aika marginaalinen, mutta toivottavasti jotku tykkää. Lyhyesti sanottuna, kyseessä on siis peli, jonka avulla olisi tarkoitus opetella kirjoittamaan katsomalla mahdollisimman vähän näppäimistöä, ja muuten vain testata omia kirjoitustaitojaan.
http://itunes.com/app/TapMaster
Harkitsen vielä ilmaisen demoversion laittamista. Olisiko tarvetta?
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Ja VAIN 2.2.1 softalle !!!!!MLari kirjoitti:Olipas tämä ketju pudonnut alas.
Mutta yksi uusi suomisoftan tekijä ylpeänä ilmoittautuu! Kesti vähän pidempään kuin olin suunnitellut, mutta ensimmäinen peli hyväksyttiin aamuyöstä storeen.
Kohderyhmä todennäköisesti aika marginaalinen, mutta toivottavasti jotku tykkää. Lyhyesti sanottuna, kyseessä on siis peli, jonka avulla olisi tarkoitus opetella kirjoittamaan katsomalla mahdollisimman vähän näppäimistöä, ja muuten vain testata omia kirjoitustaitojaan.
http://itunes.com/app/TapMaster
Harkitsen vielä ilmaisen demoversion laittamista. Olisiko tarvetta?
Miksi niitä ei voi tehdä toimiviksi sillä softalla, jota suurin osa ajaa.
Eli yksi pykälä aiempi.
aina ei pidä olla vain sen viimeisen päivityksen perässä, se kostautuu.
-RaS-
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Oho, en hoksannutkaan tarkistaa, millä sdk:lla pelin käänsin. Oli tuossa storeen lähettämisessä muutenki niin paljon säädettävää sertifikaattien ym. kanssa, että eiköhän tämän ensikertalainen saa anteeksi. 2.0:lle käännetty versio lähti juuri Applelle. Saa nähdä kuinka nopeasti sen hyväksyvät.rsaarela kirjoitti:Ja VAIN 2.2.1 softalle !!!!!MLari kirjoitti:Olipas tämä ketju pudonnut alas.
Mutta yksi uusi suomisoftan tekijä ylpeänä ilmoittautuu! Kesti vähän pidempään kuin olin suunnitellut, mutta ensimmäinen peli hyväksyttiin aamuyöstä storeen.
Kohderyhmä todennäköisesti aika marginaalinen, mutta toivottavasti jotku tykkää. Lyhyesti sanottuna, kyseessä on siis peli, jonka avulla olisi tarkoitus opetella kirjoittamaan katsomalla mahdollisimman vähän näppäimistöä, ja muuten vain testata omia kirjoitustaitojaan.
http://itunes.com/app/TapMaster
Harkitsen vielä ilmaisen demoversion laittamista. Olisiko tarvetta?
Miksi niitä ei voi tehdä toimiviksi sillä softalla, jota suurin osa ajaa.
Eli yksi pykälä aiempi.
aina ei pidä olla vain sen viimeisen päivityksen perässä, se kostautuu.
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Uusi pelini on vihdoin hyväksytty App Storeen. Pajatzon menestyksen siivittämänä, kyseessä on nyt pieni väliprojekti. Wooden Labyrinth 3D on oma näkemykseni siitä, millainen iPhonen Labyrinth pelin tulisi olla. Mukana on niin kallistukseen perustuvat 3D grafiikat kuin hyppimismahdollisuus. Matalien seinien yli tai päälle voi hypähtää heilauttamalla puhelinta vertikaalisti. Pelissä on ensijulkaisussa 100 kenttää, mutta luku tulee varmasti kasvamaan. Julkinen kenttäeditorikin on tuloillaan, kunhan saan siistittyä devausversion nätimmäksi.
App Storesta voi lueskella lisää tai suunnitella hankintaa. Peli kustantaa tällä haavaa 2.4€.
http://www.youtube.com/watch?v=lipHmNbi7ss&fmt=22
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZSt ... 81859&mt=8
Ai niin, kun täällä kerran kyseltiin, niin kerrotaanpa hieman Suomen storen statistiikkaa. Kärkeen pääsee noin 30 latauksella päivässä ja paras päivä Pajatzolla oli jouluaatto 77 latausta. Yhteensä Pajatzoa on Suomessa mennyt kaupaksi hieman päälle 1500 kopiota ja ulkomailla reilut 200 kpl.
Viimeksi muokannut eVp, 11.2.2009 klo 20.08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Pajatzo kyllä ansaitsee menestyksensä 100%, hintakin kohdallaan. Ehdottomasti iPhonen PARAS peli!
Tämän uuden labyrinttipelin hinta tuntuu vähän liian korkealta imo, tosin en ole kokeillut onko sen arvoinen, ehkä se voi ollakkin. Mutta en varmaan lähde kokeilemaan tuohon hintaan, kun en ole niin noista labyrintheistä kiinnostunut, Labyrinth Lite riitti. Mutta itse tietenkin päätät arvon luomuksellesi. Lite versio olisi kyllä hyvä aina joka appissa. Hyvältä näyttää tämäkin peli, onnea!
Nyt kun sulta tuota talenttia löytyy niin teeppäs meille polosille kunnon flipperi seuraavaksi?
Nuo Zen Pinballit ja Pinball Dreaming ei oikein 100% tyydytä.
-Zen Pinballin framerate on hirveä ja latenssia noissa "mailoissa", tuskaa siis pelaa. Muuten äänet hyvät ja "aitous" melko ok. Grafiikat ok, mutta sais olla vielä vähän smoothimmat, näkyy noita "legopalikoita".
-Pinball Dreaming taas on vähemmän "aito", lelun tuntuinen/näköinen. Framerate on parempi. Mutta pallon liikkuessa ja osuessa seiniin ei ole ääniä, mikä on todella "tyhjän" tuntuista pelaa. "Kentissä" ei ole myöskään yhtä paljon kivoja juttuja minne pallon voi ampua kuten Zenissä.
Kummatkin siis semmosia tyydyttäviä flippereitä toistaseksi, mutta vakavia ja ärsyttäviä puutteita/ominaisuuksia kummassakin. Kummastakin niin sanotusti puuttuu se "touchi".
Itse pidän tuosta 3Dstä enemmän. 2Dkin toimii, mutta 3D on aidompi, mutta noita hitaita framerateja ja latensseja ei voi kyllä hyväksyä. Jos ei teknisesti mahdollista niin sitten 2D ennemmin. Loppujen lopuksi siis aika sama kunhan se "tatsi" löytyy vaan. Ja sunhan Pajatzosta se "TOUCHI" nimenomaan löytyy! Joten how ´bout it?
Tämän uuden labyrinttipelin hinta tuntuu vähän liian korkealta imo, tosin en ole kokeillut onko sen arvoinen, ehkä se voi ollakkin. Mutta en varmaan lähde kokeilemaan tuohon hintaan, kun en ole niin noista labyrintheistä kiinnostunut, Labyrinth Lite riitti. Mutta itse tietenkin päätät arvon luomuksellesi. Lite versio olisi kyllä hyvä aina joka appissa. Hyvältä näyttää tämäkin peli, onnea!
Nyt kun sulta tuota talenttia löytyy niin teeppäs meille polosille kunnon flipperi seuraavaksi?
Nuo Zen Pinballit ja Pinball Dreaming ei oikein 100% tyydytä.
-Zen Pinballin framerate on hirveä ja latenssia noissa "mailoissa", tuskaa siis pelaa. Muuten äänet hyvät ja "aitous" melko ok. Grafiikat ok, mutta sais olla vielä vähän smoothimmat, näkyy noita "legopalikoita".
-Pinball Dreaming taas on vähemmän "aito", lelun tuntuinen/näköinen. Framerate on parempi. Mutta pallon liikkuessa ja osuessa seiniin ei ole ääniä, mikä on todella "tyhjän" tuntuista pelaa. "Kentissä" ei ole myöskään yhtä paljon kivoja juttuja minne pallon voi ampua kuten Zenissä.
Kummatkin siis semmosia tyydyttäviä flippereitä toistaseksi, mutta vakavia ja ärsyttäviä puutteita/ominaisuuksia kummassakin. Kummastakin niin sanotusti puuttuu se "touchi".
Itse pidän tuosta 3Dstä enemmän. 2Dkin toimii, mutta 3D on aidompi, mutta noita hitaita framerateja ja latensseja ei voi kyllä hyväksyä. Jos ei teknisesti mahdollista niin sitten 2D ennemmin. Loppujen lopuksi siis aika sama kunhan se "tatsi" löytyy vaan. Ja sunhan Pajatzosta se "TOUCHI" nimenomaan löytyy! Joten how ´bout it?
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Nöyrät kiitokset kehuista! Flipperi oli todellakin esimerkiksi isäni pyyntölistalla labyrintin nähtyään, itse olen vielä hieman epävarma konseptista. Pelejä on siinäkin genressä jo muutama ja varsinkin kun "kotimaisuuskortti" on jo pelattu (Pinball dreaming), on se vähän riskaabeli bisnes. Katsotaan toki, jos inspiraatio iskee.JMaccos kirjoitti:Pajatzo kyllä ansaitsee menestyksensä 100%, hintakin kohdallaan. Ehdottomasti iPhonen PARAS peli!
Tämän uuden labyrinttipelin hinta tuntuu vähän liian korkealta imo, tosin en ole kokeillut onko sen arvoinen, ehkä se voi ollakkin. Mutta en varmaan lähde kokeilemaan tuohon hintaan, kun en ole niin noista labyrintheistä kiinnostunut, Labyrinth Lite riitti. Mutta itse tietenkin päätät arvon luomuksellesi. Lite versio olisi kyllä hyvä aina joka appissa. Hyvältä näyttää tämäkin peli, onnea!
Nyt kun sulta tuota talenttia löytyy niin teeppäs meille polosille kunnon flipperi seuraavaksi?
Nuo Zen Pinballit ja Pinball Dreaming ei oikein 100% tyydytä.
-Zen Pinballin framerate on hirveä ja latenssia noissa "mailoissa", tuskaa siis pelaa. Muuten äänet hyvät ja "aitous" melko ok. Grafiikat ok, mutta sais olla vielä vähän smoothimmat, näkyy noita "legopalikoita".
-Pinball Dreaming taas on vähemmän "aito", lelun tuntuinen/näköinen. Framerate on parempi. Mutta pallon liikkuessa ja osuessa seiniin ei ole ääniä, mikä on todella "tyhjän" tuntuista pelaa. "Kentissä" ei ole myöskään yhtä paljon kivoja juttuja minne pallon voi ampua kuten Zenissä.
Kummatkin siis semmosia tyydyttäviä flippereitä toistaseksi, mutta vakavia ja ärsyttäviä puutteita/ominaisuuksia kummassakin. Kummastakin niin sanotusti puuttuu se "touchi".
Itse pidän tuosta 3Dstä enemmän. 2Dkin toimii, mutta 3D on aidompi, mutta noita hitaita framerateja ja latensseja ei voi kyllä hyväksyä. Jos ei teknisesti mahdollista niin sitten 2D ennemmin. Loppujen lopuksi siis aika sama kunhan se "tatsi" löytyy vaan. Ja sunhan Pajatzosta se "TOUCHI" nimenomaan löytyy! Joten how ´bout it?
Tässä muuten youtubepätkä Wooden Labyrinth 3D:stä "in action". http://www.youtube.com/watch?v=lipHmNbi7ss&fmt=22
- masamainio
- Viestit: 358
- Liittynyt: 26.8.2006 klo 21.05
- Paikkakunta: Turku
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Viesti Kirjoittaja masamainio »
Ihan vaan ideoita heittelen -olisi hienoa saada Pharmaca Fennica ja ICD 10 -koodit ohjelmina, kun en ainakaan sellaisiin ole törmännyt. Ainakin lääketieteen opiskelijalle ja lääkärille tärkeitä julkaisuja. Nokialaiselle on omat versiot olemassa, ja sekös iPhonen omistajia kyrsii...
iMac G5 20" I 2.1GHz I 1.5Gt I Seagate 300GB
MacBook White 2.0GHz I 2Gt
iPhone 4 16GB
MacBook White 2.0GHz I 2Gt
iPhone 4 16GB
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Shokista ei olla tässä ihan vielä toivuttu, mutta Wooden Labyrinth 3D myi ensimmäisenä päivänään n. 400 kopiota. Jenkkilämyynti on huomattavasti enemmän kuin koko Pajatzon historia. Tämä on aikas hyvä alku!
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Aivan mahtavaa kuulla tuollaista, onnittelut!eVp kirjoitti:Shokista ei olla tässä ihan vielä toivuttu, mutta Wooden Labyrinth 3D myi ensimmäisenä päivänään n. 400 kopiota. Jenkkilämyynti on huomattavasti enemmän kuin koko Pajatzon historia. Tämä on aikas hyvä alku!
Täällä vasta omat softat teossa joten ilmoitellaan kun on saatu valmiiksi ja myyntiin asti
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Samaa kaipaisin minäkin ammatinpuolesta. Ja tietty muitakin lääketieteen/ensihoidon sovelluksia...masamainio kirjoitti:Ihan vaan ideoita heittelen -olisi hienoa saada Pharmaca Fennica ja ICD 10 -koodit ohjelmina, kun en ainakaan sellaisiin ole törmännyt. Ainakin lääketieteen opiskelijalle ja lääkärille tärkeitä julkaisuja. Nokialaiselle on omat versiot olemassa, ja sekös iPhonen omistajia kyrsii...
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Ohjelma joka näyttää polttoaineen hinnat eri asemilla olisi kätevä. Tukee vaikkapa GPS:ää ja näyttää halvimmat asemat lähistöllä/reitinvarrelta. Jotain yhteistyötä Polttoaine.netin kanssa? Kolahtaa varmasti top listalle ja myy maksullisena.
Myös VR:n aikatauluhaku olisi tervetullut softa.
Myös VR:n aikatauluhaku olisi tervetullut softa.
Re: Suomalaista softaa App Storessa
http://news.bbc.co.uk/newsbeat/hi/techn ... 926506.stm
Lienee tämä mainittu Mikko Walamies Homppulaisia?
Lienee tämä mainittu Mikko Walamies Homppulaisia?
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
Re: Suomalaista softaa App Storessa
heipsan. Ostin tossa juuri äskettäin ton iTeletext:n. Kyllä vaan on magee softa. Kiitos tästä! Ohops, oli tullut pieni typo. No mutta softa on aivan loistava! Ei voi muuta, kuin lisää kiitellä!
Viimeksi muokannut Petsku, 9.3.2009 klo 15.31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Itsekkin ostin tuon iTeletextin. Aivan loistava softa ja nopea kuin mikä oli verkko mikä tahansa.
Arkistoin/pelastan vanhoja Apple ][ & ///- laitteita,ohjelmistoja,lehtiä-Suomalaista Apple ][ & /// historiaa.
fiMUG ry:n jäsen. KansasFest & Apple ][ forever.http://finapple.hho.fi/finapple
fiMUG ry:n jäsen. KansasFest & Apple ][ forever.http://finapple.hho.fi/finapple
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Elias, nyt on pikkasen pakko antaa kritiikkiä Wooden Labyrinth 3Dstä. Ostin tuon appin ihan tukeakseni, jotta saataisiin tulevaisuudessa lisää hienoja ohjelmia sinulta. Erittäin hieno appi ja pro laatua jälleen kerran, mutta siihen kritiikkiin:
Ei ole oikeastaan kuin yksi kritiikki, mutta sitäkin ärsyttävämpi juttu, nimittäin VIIVE. En tiedä onko tämä viive itse iPhonen accelerometerissä vai tuon 3D takia. Se tekee tuosta kuulan ohjauksesta ärsyttävää ja hankalaa kun se ei tapahdu lähes reaaliajassa. Tuntuu siis kun tuo labyrinttilaatikko olisi jonkun toisen laatikon, vesilaatikon sisällä kellumassa. Ja kun kääntää iPhonea niin se labyrinttilaatikko tulee aina viiveellä perässä, ei siis heti, mikä olisi juuri sitä "tatsia" ja aitoutta.
Sitte semmonen hassu juttu:
Tuossa alkuperäis Labyrinth appissahan on 2D ja se toimi melko hyvällä tatsilla, ei ollut pahaa viivettä. Tuntui siis aidommalta liikuttaa sitä kuulaa. Pidin siitä enemmän. Mutta nyt luulen, että he ovat ottaneet sinun appista mallia, kun tunkivat 3D option tuohon appiin uusimmassa updatessaan, mikä pilasi tuonkin appin "tatsin". Ilmestyi tuo täysin sama ärsyttävä latenssi siihenkin. "Kelluvan laatikon ohjausta" = eli ei tunnu, että ohjaus olisi konkreettisesti omissa hyppysissä. Ja nyt tuossa orkkiksen 2Dssä tuntuu tuo sama latenssi, ikäänkuin tuo 3D "kelluva" koodi olisi sen 2D koodin päällä, mutta ruudussa siis 2Dtä. Omituista... En tiedä mitä tapahtui, mutta ei hyvä. Saattaa olla myös makuasia, ehkä jotkut tykkäävät tuosta "kelluvasta viive fiiliksestä". Itse taas pidän enemmän "reaaliaikaisesta tatsista".
Mutta älä anna tämän kritiikin masentaa. Ota se rakentavana kritiikkinä. Hienoa työtä teet joka tapauksessa! Jatka samaan malliin!
Ei ole oikeastaan kuin yksi kritiikki, mutta sitäkin ärsyttävämpi juttu, nimittäin VIIVE. En tiedä onko tämä viive itse iPhonen accelerometerissä vai tuon 3D takia. Se tekee tuosta kuulan ohjauksesta ärsyttävää ja hankalaa kun se ei tapahdu lähes reaaliajassa. Tuntuu siis kun tuo labyrinttilaatikko olisi jonkun toisen laatikon, vesilaatikon sisällä kellumassa. Ja kun kääntää iPhonea niin se labyrinttilaatikko tulee aina viiveellä perässä, ei siis heti, mikä olisi juuri sitä "tatsia" ja aitoutta.
Sitte semmonen hassu juttu:
Tuossa alkuperäis Labyrinth appissahan on 2D ja se toimi melko hyvällä tatsilla, ei ollut pahaa viivettä. Tuntui siis aidommalta liikuttaa sitä kuulaa. Pidin siitä enemmän. Mutta nyt luulen, että he ovat ottaneet sinun appista mallia, kun tunkivat 3D option tuohon appiin uusimmassa updatessaan, mikä pilasi tuonkin appin "tatsin". Ilmestyi tuo täysin sama ärsyttävä latenssi siihenkin. "Kelluvan laatikon ohjausta" = eli ei tunnu, että ohjaus olisi konkreettisesti omissa hyppysissä. Ja nyt tuossa orkkiksen 2Dssä tuntuu tuo sama latenssi, ikäänkuin tuo 3D "kelluva" koodi olisi sen 2D koodin päällä, mutta ruudussa siis 2Dtä. Omituista... En tiedä mitä tapahtui, mutta ei hyvä. Saattaa olla myös makuasia, ehkä jotkut tykkäävät tuosta "kelluvasta viive fiiliksestä". Itse taas pidän enemmän "reaaliaikaisesta tatsista".
Mutta älä anna tämän kritiikin masentaa. Ota se rakentavana kritiikkinä. Hienoa työtä teet joka tapauksessa! Jatka samaan malliin!
Re: Suomalaista softaa App Storessa
Oletko kokeillut säätää herkkyyttä? Optionsin kautta löytyy Friction ja Sensitivy säätimet, niitä kun vetelee hieman oikealle, niin alkaa olla herkkyyttä ja ehkä se vaikuttaa tatsiin?JMaccos kirjoitti: Ei ole oikeastaan kuin yksi kritiikki, mutta sitäkin ärsyttävämpi juttu, nimittäin VIIVE.
*iMac core 2 duo 20"* *iPhone 5S* *Airport Express 2gen*
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit