Kuten varmasti tuhannet muutkin, testailin eilen tuota Mobile Me -softan Find My iPhone -palvelua. Hienosti toimii ja iLaitteet löytyy, mutta tuo otsikossa mainittu urputus (Ei pääsyä tilille matti@virtanen.com - tarkista tilitiedot Asetuksissa) tulee ruudulle aina silloin tällöin, vaikka koko Etsi iPhoneni -toiminto on disabloituna.
Onko tämä joku Applen hieno feature, vai missä mättää? Salasanat sun muut on oikein, joten en tiedä miksi tuo urputus edes tulee tuohon, ja vielä silloin, kun toiminto ei ole edes päällä.
4.2 & Mobile Me: Ei pääsyä tilille - tarkista tilitiedot
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 519
- Liittynyt: 29.3.2010 klo 22.47
-
- Viestit: 2981
- Liittynyt: 24.5.2008 klo 18.54
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 4.2 & Mobile Me: Ei pääsyä tilille - tarkista tilitiedot
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Oletko aktivoinu sen mobileme tilin sieltä sähköposti asetuksista?
Monta juttuu
-
- Viestit: 519
- Liittynyt: 29.3.2010 klo 22.47
Re: 4.2 & Mobile Me: Ei pääsyä tilille - tarkista tilitiedot
Viesti Kirjoittaja T0mi »
Olen, mutta siitä ole kyse, vaan siitä, että saan deaktivoinnista huolimatta ilmoituksen, josta kerroin aloituspostissa. Nelosen akku on yksinkertaisesti liian huono siihen, että gps:ää viitsisi pitää päällä 24/7.Marbo kirjoitti:Oletko aktivoinu sen mobileme tilin sieltä sähköposti asetuksista?
Viimeksi muokannut T0mi, 23.11.2010 klo 22.30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...
-
- Viestit: 317
- Liittynyt: 23.2.2004 klo 22.04
- Paikkakunta: Tarvasjoki
Re: 4.2 & Mobile Me: Ei pääsyä tilille - tarkista tilitiedot
Viesti Kirjoittaja Virgo »
Eihän tuo GPS:ää sentään päällä pidä jatkuvasti, vaan push viestin tms avulla tarvittaessa pystyy luurilta sen sijainnin kysymään. En itse ainakaan ole akunkestossa huomannut vaikutusta, vaikka tuo Find My iPhone on päällä.T0mi kirjoitti:Olen, mutta siitä ole kyse, vaan siitä, että saan deaktivoinnista huolimatta ilmoituksen, josta kerroin aloituspostissa. Nelosen akku on yksinkertaisesti liian huono siihen, että gps:ää viitsisi pitää päällä 24/7.Marbo kirjoitti:Oletko aktivoinu sen mobileme tilin sieltä sähköposti asetuksista?
iMac 27"/i5 3.1GHz/12GB/6970M, MacBook Air 13"/i5 1.8GHz/256GB/8GB, iPhone 5 64GB, iPad 2 3G 32GB
Sanapeli iPhoneen: http://uusitupa.org/projects/lost-words
Ajopäiväkirja iPhoneen: http://uusitupa.org/projects/drive-journal
Sanapeli iPhoneen: http://uusitupa.org/projects/lost-words
Ajopäiväkirja iPhoneen: http://uusitupa.org/projects/drive-journal
-
- Viestit: 1663
- Liittynyt: 16.5.2006 klo 23.09
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: 4.2 & Mobile Me: Ei pääsyä tilille - tarkista tilitiedot
Viesti Kirjoittaja honpsu »
No tee niinkuin käskee, eli tarkasta ne luomasi MobileMe:n tilitiedot asetuksista. Ilmeisesti ovat väärät. Onko sinulla edes rekisteröityä AppleID:tä tuolla matti@virtanen.com osoitteella?T0mi kirjoitti:Olen, mutta siitä ole kyse, vaan siitä, että saan deaktivoinnista huolimatta ilmoituksen, josta kerroin aloituspostissa. Nelosen akku on yksinkertaisesti liian huono siihen, että gps:ää viitsisi pitää päällä 24/7.Marbo kirjoitti:Oletko aktivoinu sen mobileme tilin sieltä sähköposti asetuksista?
Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että gps olisi 24/7 päällä tai että palvelulla olisi vaikutusta akunkestoon millään tavalla?
Viimeksi muokannut honpsu, 24.11.2010 klo 0.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MacBook (Late 2008 AluUnibody, 2GHz C2D / 8GB / 128GiB SSD & 160GiB 7200rpm, 10.8)
iPhone 4 32Gb
iPhone 4 32Gb
-
- Viestit: 519
- Liittynyt: 29.3.2010 klo 22.47
Re: 4.2 & Mobile Me: Ei pääsyä tilille - tarkista tilitiedot
Viesti Kirjoittaja T0mi »
Voi ristus vieköön... Kai mulla on rekisteröity Apple ID, jos me.com/find löytää iPhonen kartalta
Ja oot tosissaan sitä mieltä, että gps ei kuluta akkua, jos se on koko ajan päällä? Se palvelu kyllä toimii, mutta haluaisin myös mahdollisuuden ottaa se pois päältä kokonaan ilman noita ärsyttäviä pop-up-ilmoituksia, kuten aloitusviestissäkin taisin kertoa.
Ja oot tosissaan sitä mieltä, että gps ei kuluta akkua, jos se on koko ajan päällä? Se palvelu kyllä toimii, mutta haluaisin myös mahdollisuuden ottaa se pois päältä kokonaan ilman noita ärsyttäviä pop-up-ilmoituksia, kuten aloitusviestissäkin taisin kertoa.
...
-
- Viestit: 1663
- Liittynyt: 16.5.2006 klo 23.09
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: 4.2 & Mobile Me: Ei pääsyä tilille - tarkista tilitiedot
Viesti Kirjoittaja honpsu »
No kannattaa sitten tarkistaa syöttämäsi AppleID tai sen salasana asetuksista, ei se turhaan herjaa. Tai sitten jos et koko MobileMe:ta käytä niin poista koko tili sieltä asetuksista niin ei jää herjaamaan.T0mi kirjoitti:Voi ristus vieköön... Kai mulla on rekisteröity Apple ID, jos me.com/find löytää iPhonen kartalta
Ei vaan edelleenkin mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että gps olisi 24/7 päällä? Kun se gps ei ole 24/7 päällä, niin siten myöskään sillä ei ole normaalitoiminnassa vaikutusta akunkestoon.T0mi kirjoitti: Ja oot tosissaan sitä mieltä, että gps ei kuluta akkua, jos se on koko ajan päällä? Se palvelu kyllä toimii, mutta haluaisin myös mahdollisuuden ottaa se pois päältä kokonaan ilman noita ärsyttäviä pop-up-ilmoituksia, kuten aloitusviestissäkin taisin kertoa.
Viimeksi muokannut honpsu, 24.11.2010 klo 12.50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
MacBook (Late 2008 AluUnibody, 2GHz C2D / 8GB / 128GiB SSD & 160GiB 7200rpm, 10.8)
iPhone 4 32Gb
iPhone 4 32Gb
-
- Viestit: 168
- Liittynyt: 27.6.2010 klo 5.04
Re: 4.2 & Mobile Me: Ei pääsyä tilille - tarkista tilitiedot
Viesti Kirjoittaja floodi »
Mulla puskee kans samaa virhettä näytölle. Tunnus ja salasana ovat oikein. Homma toimii oikein lukuunottamatta tuota tarkista tilitiedot herjaa. Otin sit toistaiseksi pois käytöstä koko roskan.
-
- Viestit: 168
- Liittynyt: 27.6.2010 klo 5.04
Re: 4.2 & Mobile Me: Ei pääsyä tilille - tarkista tilitiedot
Viesti Kirjoittaja floodi »
Ok, taisin keksiä ratkaisun:
1. Deletoi kaikki mobile.me tilit varmuuden vuoksi
2. Luo uusi mobile.me tili
3. Laita push-tuki päälle sieltä meilien haku asetuksista
4. Reboottaa puhelin
4. Synkkaa Itunesin kanssa
Ei ainakaan viime yönö ollut tullut yhtään virheilmoitusta. Normaalisti niitä tulee kymmenkunta.
1. Deletoi kaikki mobile.me tilit varmuuden vuoksi
2. Luo uusi mobile.me tili
3. Laita push-tuki päälle sieltä meilien haku asetuksista
4. Reboottaa puhelin
4. Synkkaa Itunesin kanssa
Ei ainakaan viime yönö ollut tullut yhtään virheilmoitusta. Normaalisti niitä tulee kymmenkunta.
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit