Catiska kirjoitti:Minulle ilmaantui uusi ongelma App storen kanssa. Yritin ladata uutta ohjelmaa kun app store halusi minun valitsevan kolme turvakysymystä sen varalta että joskus unohtaisin salasaanani. En halunnut, joten softa päätti samalla estää minua lataamasta haluamaani ohjelmaa. Yritin uudestaan ja nyt päätin myöntyä niihin kysymyksiin.
Ensin tietty kysyi salasanaa ja sitten tarjoili kolmea kysymystä joista oli kyllä todella vaikea löytää sopivia. Lopuksi vielä vaihtoehtoinen sähköpostiosoite ja painamaan valmis.
Tuloksena vain virheilmoitus aikakatkaistusta yhteydestä, lataus katkaistiin taas.
Yritin uudelleen, sama tulos ja edelleenkään en ole saanut ladattua haluamaani ohjelmaa.
Pakotin app store ohjelman sammuksiin ja uusi yritys, sama tulos...
Kiva kun näitä bugeja tuntuu olevan ihan riittävästi. Vieläköhän se vamha versio olisi saatavilla??
Noniin itsekin törmäsin tähänkin vikaan sitten. Sen lisäksi, että App Store on toiminut koko ajan päivityksen jälkeen hitaasti, niin nyt voisi siis sanoa, että se ei toimi käytännössä ollenkaan. Ihan käsittämättömiä ongelmia taas. Ihmetyttää kyllä muutenkin tämmöisten pakollisten turvakysymysten asettaminen. Nämä kysymykset muutenkin ovat kaikki sellaisia, että monien ihmisten helppo tietää vastaus näihin

Tekee mieli vaan hakata satunnaisia kirjaimia näihin...
Näin alkuinnostuksen jälkeen täytyy kyllä todeta, että tämä päivitys toi mukanaan varsin ärsyttäviä ongelmia. Yksikään parannuksista ei myöskään ollut sellainen, joka loppujen lopuksi vaikuttaisi käytettävyyteen merkittävästi positiivisella tavalla... Ehkä nuo App Storen ulkoasun ja käytettävyyden uudistukset voisi tällaiseksi lukea, mutta aika pahasti kyllä jäävät sen ongelman varjoon että...
a) koko ohjelma tökkii ärsyttävästi
b) ohjelmia ei pysty lataamaan... olisi vähän niinkun App Storen tarkoitus kuitenkin...
Lisäksi kaverini iPhonessa on ilmennyt mystinen ongelma, että iTunes/App Store eivät toimi, kun käytetään Wlan yhteyttä. Tulee viesti "Ei yhteyttä iTunes storeen" tms
Jos joku tätä palstaa lukee sen vuoksi, että miettii kannattaako tuota iOS 6 päivitystä laitteelle tehdä, niin vastaus on
ÄLÄ PÄIVITÄ