Ostin itselleni uuden puhelimen ja ajattelin antaa vanhan tyttäreni käyttöön. Nollaus ei jostain syystä onnistunut asetuksien kautta, joten tein sen sitten iCloudin kautta (sieltä mistä pystyy etsimään puhelimensa). Siinä oli joku visti kohta ja kirjotin siihen vaan, että juu.
No nyt puhelin ei lähde toimimaan. Näytössä lukee se mun viestini "juu" ja mun puhelin numeroni. hehhee. Ja kun avaan puhelimen niin se kysyy kielet ja maat ja verkot ja verkon laittamisen jälkeen alkaa aktivoimaan. Muutaman minuutin kuluttua tulee viesti: iPhonea ei aktivoitu.. aktivointipalvelu on väliaikaisesti pois käytöstä jne jne. Olen yrittänyt avata myös iTunesin kautta, mutta siellä se ei onnistu, koska sim-korttia ei ole avattu. Puhelin ei siis missään vaiheessa anna avata sim-korttia.
Olen sulkenut puhelimen, koittanut aktivointia omalla sim-kortillani jne jne.. Mitä mää teen????
Ja tytön sim-kortti on hankittu ihan liikkeestä ja toimi puhelimessa ennen kuin nollasin sen (tosin se ei löytänyt kortin puhelinnumeroa...??)
En saa puhelinta aktivoitua nollauksen jälkeen
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 10.6.2015 klo 8.19
En saa puhelinta aktivoitua nollauksen jälkeen
Viesti Kirjoittaja outimj »
-
- Viestit: 159
- Liittynyt: 26.8.2010 klo 13.12
- Paikkakunta: Turku
Re: En saa puhelinta aktivoitua nollauksen jälkeen
Viesti Kirjoittaja oldtimes »
Poista sim kortin pin koodi lukitus vaikka käyttäen toista puhelinta. Asenna se sitten uudestaan iPhone puhelimeen ja iTunesin kautta voit palauttaa sen käyttäen tiliäsi.
Mikäli puhelimessasi on teidän tietonne mene asetukset valikkoon > Yleiset > Nollaa > Poista kaikki sisältö ja asetukset.
Mikäli puhelimessasi on teidän tietonne mene asetukset valikkoon > Yleiset > Nollaa > Poista kaikki sisältö ja asetukset.
Viimeksi muokannut oldtimes, 10.6.2015 klo 11.10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 10.6.2015 klo 8.19
Re: En saa puhelinta aktivoitua nollauksen jälkeen
Viesti Kirjoittaja outimj »
Kiitos
Ongelma selvisikin jo tällä ohjeella: https://support.apple.com/fi-fi/HT1212
Ongelma selvisikin jo tällä ohjeella: https://support.apple.com/fi-fi/HT1212
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit