Hieman alle iPhone 6s jumittui eikä enää suostunut käynnistymään. Sain tehtyä tehdasasetusten palautuksen ja käytin puhelinta jälleen normaalisti vielä vuorokauden ajan. Tämän jälkeen puhelin taas jumittui IS:n sovellusta selatessa. Enää ei auttanut edes iTunesin kautta palautus vaan aina tuli "Virhekoodi #9" - iPhonen [laitteen nimi] ohjelmistoa ei voitu palauttaa. Tapahtui tuntematon virhe (9). Joidenkin tietojen mukaan kyseinen virhe viittaa USB-ongelmaan.
Testasin palautusta 2 eri tietokoneella ja 3:lla eri USB-johdolla ilman onnistumista. Toimitin laitteen Mobylifelle huoltoon ja sain sieltä seuraavanlaisen viestin:
"Laitteessa havaittu mekaaninen vaurio, joka ei kuulu laitevalmistajan rajoitetun takuun piiriin. Runko puristaa näyttöä kahdesta suunnasta. Kustannusarvio 419e"
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä ongelmasta? Miten tämmöinen vika voi puhelimeen yhtäkkiä tulla ja miten ihmeessä runko yhtäkkiä painaa näyttöä? Ja miten tuo Virhe9 liittyy tuohon. Pitääkö tässä vaan tuo 420e pulittaa vai onko jollain halvempaa konstia tai ideaa saada puhelin kuntoon??
iPhone 6s – Error 9 ja huolto
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
Re: iPhone 6s – Error 9 ja huolto
Mulla sama error 9 ihan uudessa iphone 6s:ssä. Eli ekalla käynnistyksellä yritin palauttaa iPhone5:lla tekemääni varmuuskopiota...
Yritti tehdä sitä yli 2h, mutta ei mennyt vain eteenpäin. Ei muuta kuin home-nappula bootti, ja sen jälkeen yritin ottaa käyttöön uutena... tuli tuo error 9. VOE VOE.
Ei muuta kuin uudestaan yrittämään, ja nyt se on tuossa tunnin yrittänyt palautella varmuuskopiosta...ruudulla lukee arvioitu aika 9h!!! Ja kasvaa vain koko ajan.
Juuri tämän takia käytän Applen tuotteita, ETTEI joudu tappelemaan ja selaamaan taas näitä apua-palstoja... Eipä ole ennen uudessa iPadissä tai iPhonessa ollut ongelmia...
Onkohan tuossa joku tehdasvika?
No, en aio jäädä takkuamaan...huomenna laite takas kauppaan ja saavat takuta siellä.
Katsotaan mikä tuomio.
Yritti tehdä sitä yli 2h, mutta ei mennyt vain eteenpäin. Ei muuta kuin home-nappula bootti, ja sen jälkeen yritin ottaa käyttöön uutena... tuli tuo error 9. VOE VOE.
Ei muuta kuin uudestaan yrittämään, ja nyt se on tuossa tunnin yrittänyt palautella varmuuskopiosta...ruudulla lukee arvioitu aika 9h!!! Ja kasvaa vain koko ajan.
Juuri tämän takia käytän Applen tuotteita, ETTEI joudu tappelemaan ja selaamaan taas näitä apua-palstoja... Eipä ole ennen uudessa iPadissä tai iPhonessa ollut ongelmia...
Onkohan tuossa joku tehdasvika?
No, en aio jäädä takkuamaan...huomenna laite takas kauppaan ja saavat takuta siellä.
Katsotaan mikä tuomio.
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit