Moi!
Päivitin eilen iPad Air 2:n iOS versioon 10.2.1. Tämän jälkeen mobiilidata ei ole toiminut. Sanoo vain, että "ei verkkoa" tai "etsitään..."
Olen tehnyt kaikki toimenpiteet mitä Applen supportti ehdottaa: https://support.apple.com/fi-fi/HT201415
DNA:han en ole vielä ollut yhteydessä, mutta tehdasasetuksetkin kerkesin jo palauttaa. Siitäkään ei ollut apua. Kaikki muut DNA:n simillä olevat laitteet toimivat normaalisti mitä kotona löytyy.
Onko muilla ollut tällaisia ongelmia mobiilidatan kanssa päivittämisen jälkeen tai muulloin? Mitähän tälle voisi tehdä?
iPad Air 2 mobiilidata ei toimi [Ratkaistu]
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 23.2.2017 klo 19.31
iPad Air 2 mobiilidata ei toimi [Ratkaistu]
Viesti Kirjoittaja Jugibugi »
Viimeksi muokannut amanita, 25.2.2017 klo 15.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikkoon päivitys
Syy: Otsikkoon päivitys
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 12781
- Liittynyt: 29.6.2006 klo 11.16
- Paikkakunta: Helsinki
Re: iPad Air 2 mobiilidata ei toimi
Viesti Kirjoittaja egoste »
APN asetus tarkistettu?
Asetukset - Mobiiliverkko - Mobiilidatavalinnat - Mobiilidataverkko - Mobiilidata - APN...
Tuo pitäisi olla: "data.dna.fi" jos liittymä on hankittu ennen 12/2016. Jos tänä vuonna, niin "internet"
Asetukset - Mobiiliverkko - Mobiilidatavalinnat - Mobiilidataverkko - Mobiilidata - APN...
Tuo pitäisi olla: "data.dna.fi" jos liittymä on hankittu ennen 12/2016. Jos tänä vuonna, niin "internet"
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 23.2.2017 klo 19.31
Re: iPad Air 2 mobiilidata ei toimi
Viesti Kirjoittaja Jugibugi »
Joo kokeilin noita molempia myös. Ihme homma, että noin vaan lakkaa toimimasta. Enkä oo löytäny netistä, että ton päivittämisen jälkeen ois muilla ollu tämmöistä ongelmaa...
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 23.2.2017 klo 19.31
Re: iPad Air 2 mobiilidata ei toimi
Viesti Kirjoittaja Jugibugi »
Noniin, ongelma ratkesi. Asensin päivityksen uudelleen iTunesin kautta. Olin siis aiemmin vain palauttanut tehdasasetukset iPadista käsin. Jokin ilmeisesti mennyt pieleen ensimmäisellä päivityskerralla.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit