En tiedä miksi, mutta aika pitkään jostain syystä Dropbox luo Dropbox(päivämäärä ja kellonaika).ips lokin tuonne vianmääritys ja käyttötietoihin.
Tämä on välillä täysin sattumanvaraista (ei vaadi DB:n avaamista), mutta ainakin silloin lokitiedosto ilmestyy kun sammuttaa ja käynnistää kännykän.
DB on poistettu ja uudelleenasennettu eikä vaikuttanut. DB ei siis itsessään kaadu, eikä se muutenkaan vaikuttaisi toimivan mitenkään epänormaalisti. Noita lokitiedostoja vaan tuppailee. Vinkkejä?
Dropbox ”kaatuilee”
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 300
- Liittynyt: 4.4.2015 klo 8.46
Dropbox ”kaatuilee”
Viesti Kirjoittaja lasienkeli »
Viimeksi muokannut jjpeltola, 7.3.2017 klo 13.13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikon hienosäätöä
Syy: Otsikon hienosäätöä
-
- Viestit: 2748
- Liittynyt: 18.1.2010 klo 22.37
- Paikkakunta: Lahti
Re: Dropbox ”kaatuilee”
Viesti Kirjoittaja Delli »
Jos toimii niin unohda kaikki lokit.
Miksi ihmeessä tutkit jotakin lokeja puhelimesta, minulla on ollut iPhone lähes 8 vuotta eikä ole ikinä mitään lokeja tarvinnut tutkia. Ymmärrätkö niistä jotakin vai oletatko mitä siellä pitäisi mielestäsi lukea?
Miksi ihmeessä tutkit jotakin lokeja puhelimesta, minulla on ollut iPhone lähes 8 vuotta eikä ole ikinä mitään lokeja tarvinnut tutkia. Ymmärrätkö niistä jotakin vai oletatko mitä siellä pitäisi mielestäsi lukea?
iPhone 12 64GB
iPad (2018) 32GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2019, Apple Watch 9.0 44mm
iPad (2018) 32GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2019, Apple Watch 9.0 44mm
-
- Viestit: 300
- Liittynyt: 4.4.2015 klo 8.46
Re: Dropbox ”kaatuilee”
Viesti Kirjoittaja lasienkeli »
Ihmetyttää vain kun sellainen loki pyörii, muuta en ymmärr kuin sen että sitä ei kuuluisi olla siellä mielestäni, aikaisemmin ei ainakaan ole ollut (kunnes joskus jonkun päivityksen jälkeen alkoi ilmestyä). Sille ei kai nyt sitten mitään voi ja eipä noita vissiin edes tarvitse katsoa kun ei ongelmiakaan ole...
Viimeksi muokannut lasienkeli, 8.3.2017 klo 7.23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit