Just tuli tekstari! Viivästysilmoitus, syy: odottaa vaihtolaitetta.jomppeli kirjoitti:Onko Gravie sun luurin kohdalla tapahtunut edistystä huollossa?
Tarkottaa, että puhelin vaihdetaan uuteen(ko)? Montkohan viikkoa tossa vielä menee..
Viesti Kirjoittaja gravie »
Just tuli tekstari! Viivästysilmoitus, syy: odottaa vaihtolaitetta.jomppeli kirjoitti:Onko Gravie sun luurin kohdalla tapahtunut edistystä huollossa?
Viesti Kirjoittaja E-W »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja gravie »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Mulla luki jo keskiviikkona valmis huollossa, tänään yllättäen muuttunut että olis vasta tänään valmis huollossa. Puhelin on joka tapauksessa vaihdettu uuteen mikä on helpotus mutta ihmetyttää mikä kestää että se saatais postiin....gravie kirjoitti:Työntila
Service status: Valmis huollossa
Ready in service center 23.08.2013 10:08
Kauankohan kestää vielä,että saapuu Lahteen.....
Viesti Kirjoittaja gravie »
Kyllä ne vielä tämän vuoden puolella tuleejomppeli kirjoitti:Mulla luki jo keskiviikkona valmis....
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Tulee tulee. Meinaa vain kärsivällisyys loppua vara luuri SE w890i kanssa kun on arpa peliä kuuleeko vastapuoli mitä sanongravie kirjoitti:
Kyllä ne vielä tämän vuoden puolella tulee
Viesti Kirjoittaja gravie »
joko?jomppeli kirjoitti:Tulee tulee. Meinaa vain kärsivällisyys loppua vara luuri SE w890i kanssa kun on arpa peliä kuuleeko vastapuoli mitä sanongravie kirjoitti:
Kyllä ne vielä tämän vuoden puolella tulee
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja Clarenz »
Viesti Kirjoittaja Telia Partio »
Kurkkaa puhelimen IMEI takuulapusta tai paketin kyljestä ja naputtele se tälle SCF-Huollon sivulleClarenz kirjoitti:Hei, Mistä te olette saaneet ne koodit joilla te pystytte seuraamaan oman puhelimen huollon edistymistä? Viikossa ei taida saada puhelinta takas, mutta meneekö siinä yli 2 viikkoa?
Viesti Kirjoittaja Esawesa »
Viesti Kirjoittaja Pave »
Tuohan se olis "taloudellista" saadaan samalla testattua että onko laitteessa oikeasti jotain vikaa....Esawesa kirjoitti: Onko niin että tuolla kyseisessä huoltoliikkeessä "kierrätetään"rikkinäiset laitteet kuluttajalta toiselle.
Taas olisi vietävä tuo "takuuhuollettu" puhelin huoltoon ja kauhulla odottelen mitä seuraavassa kapulassa on vikana.
Viesti Kirjoittaja Legge »
Viesti Kirjoittaja Esawesa »
Viesti Kirjoittaja omppumies7 »
Viesti Kirjoittaja Don MC »
Jos hiukan tätä ketjua seurailet, niin huomaat että se on erittäin yleistä.omppumies7 kirjoitti:Kuinka yleistä on, että huoltofirmassa löydetään näitä "kosteusvaurioita"?)
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Tämän vuoksi itse olenkin siirtänyt katseeni noihin IP-suojattuihin puhelimiin. Jos kerran normaali ilmankosteuden muutos saa aikaan "kosteusvaurion", säilyy mielenterveys paremmin kun tietää valmistajan olevan siitä tällä kertaa oikeasti vastuussa. Harmi vain, ettei iPhonea ole vielä suojattuna mallina.Don MC kirjoitti:Jos hiukan tätä ketjua seurailet, niin huomaat että se on erittäin yleistä.omppumies7 kirjoitti:Kuinka yleistä on, että huoltofirmassa löydetään näitä "kosteusvaurioita"?)
Viesti Kirjoittaja kamina »
On tehtävissä, jos googlaat aiheesta huomaat että Apple on jo myöntänyt että kosteusanturit voivat laueta myös tilanteissa jotka mahtuvat puhelimen speksien mukaiseen käyttöön. Jos epäilet että puhelin ei ole kastunut kannattaa se sanoa, ja tarvittaessa laittaa eteenpäin kuluttajaasiamiehelle (valittaen nimenomaan Sonerasta eikä huollosta jos puhelin on heidän kauttaan).omppumies7 kirjoitti:iPhone 4S:ssä wifi lakkasi toimimasta ja Telefinlandin kautta luuri huoltoon kyseiselle firmalle virhevastuun piikkiin, ellei takuuta raukevia "vikoja" löydy. Kuinka ollakaan, puhelimen pohjaliittimestä oli löytynyt hieman kosteutta, ja näin ollen joutuisin pulittamaan lähes 300€ huollosta. Onko mitään enää tehtävissä vai pitääkö nöyrästi maksaa naurettava hinta huollosta tai vaihtoehtoisesti ottaa wifitön puhelin takaisin käyttöön? ( Lisätään vielä, että en todellakaan ole altistanut puhelinta vedelle tai tiputtanut sitä veteen. Kuinka yleistä on, että huoltofirmassa löydetään näitä "kosteusvaurioita"?)
Viesti Kirjoittaja Don MC »
Kyllä se SCF osaa IP-suojatunkin puhelimen vaurion laittaa kosteuden piikkiin. Tällöin sanovat vain, että puhelinta on käytetty väärin ja siten itse aiheutettu tuo väitetty kosteusvaurio. Itsellä on Sony Xperia Z (IP57) ja olen seuraillut kirjoituksia foorumeilla.jomppa kirjoitti:Tämän vuoksi itse olenkin siirtänyt katseeni noihin IP-suojattuihin puhelimiin. Jos kerran normaali ilmankosteuden muutos saa aikaan "kosteusvaurion", säilyy mielenterveys paremmin kun tietää valmistajan olevan siitä tällä kertaa oikeasti vastuussa. Harmi vain, ettei iPhonea ole vielä suojattuna mallina.
Viesti Kirjoittaja Tom66 »
Viesti Kirjoittaja jomppa »
No voi <sensuroitu>. Homma muistuttaa jo Kelan asiantuntijalääkäreitä, jotka herättävät kuolleetkin henkiin potilasta näkemättä.Don MC kirjoitti:Kyllä se SCF osaa IP-suojatunkin puhelimen vaurion laittaa kosteuden piikkiin. Tällöin sanovat vain, että puhelinta on käytetty väärin ja siten itse aiheutettu tuo väitetty kosteusvaurio.jomppa kirjoitti:Tämän vuoksi itse olenkin siirtänyt katseeni noihin IP-suojattuihin puhelimiin. Jos kerran normaali ilmankosteuden muutos saa aikaan "kosteusvaurion", säilyy mielenterveys paremmin kun tietää valmistajan olevan siitä tällä kertaa oikeasti vastuussa. Harmi vain, ettei iPhonea ole vielä suojattuna mallina.
Viesti Kirjoittaja omppumies7 »
Unohtuikin tuosta aiemmasta viestistä, eli on kerrottu, ettei puhelinta ole missään kasteltu tarkoituksella tai vahingossa. Erittäin varovainen on oltu käytön kanssa. Huoltofirmasta myös sanottiin, että kosteus pohjaliittimessä on voinut edetä niin, että se on mahdollisesti voinut aiheuttaa WiFin toimimattomuuden. Voihan sitä luuria ilman Wifiäkin käyttää, mutta ei se mielekästä ole.kamina kirjoitti:On tehtävissä, jos googlaat aiheesta huomaat että Apple on jo myöntänyt että kosteusanturit voivat laueta myös tilanteissa jotka mahtuvat puhelimen speksien mukaiseen käyttöön. Jos epäilet että puhelin ei ole kastunut kannattaa se sanoa, ja tarvittaessa laittaa eteenpäin kuluttajaasiamiehelle (valittaen nimenomaan Sonerasta eikä huollosta jos puhelin on heidän kauttaan).omppumies7 kirjoitti:iPhone 4S:ssä wifi lakkasi toimimasta ja Telefinlandin kautta luuri huoltoon kyseiselle firmalle virhevastuun piikkiin, ellei takuuta raukevia "vikoja" löydy. Kuinka ollakaan, puhelimen pohjaliittimestä oli löytynyt hieman kosteutta, ja näin ollen joutuisin pulittamaan lähes 300€ huollosta. Onko mitään enää tehtävissä vai pitääkö nöyrästi maksaa naurettava hinta huollosta tai vaihtoehtoisesti ottaa wifitön puhelin takaisin käyttöön? ( Lisätään vielä, että en todellakaan ole altistanut puhelinta vedelle tai tiputtanut sitä veteen. Kuinka yleistä on, että huoltofirmassa löydetään näitä "kosteusvaurioita"?)
Viesti Kirjoittaja nokiastream »
Tuo nyt on täyttä p*skapuhetta.omppumies7 kirjoitti:Huoltofirmasta myös sanottiin, että kosteus pohjaliittimessä on voinut edetä niin, että se on mahdollisesti voinut aiheuttaa WiFin toimimattomuuden.
Viesti Kirjoittaja jtvirtanen »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”