Moro
Perheeseen tuli uusi Ipad. Tässä yhteydessä vaimolle jäi Ipad 3, jonka hän ottaa käyttöön.
Hänen vanhasta Ipad 2 on varmuuskopio Icloudissa. Kyseisen kopio ei siirry yrityksistä huolimatta tyhjennettyyn Ipad 3:een kaikkine tietoineen. Kirjatumiseen käytetään minun tiliäni.
Ipad 3:a käyttöön ottaessa tulee pyyntö tyttären Apple ID tunnuksilla kirjautumisesta.
Onko tässä nyt tilit jotenkin sekaisin vai mistä tämä ongelma johtuu?
iCloud-kopio ei siirry kokonaan toiseen iPadiin
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 13.9.2010 klo 17.32
iCloud-kopio ei siirry kokonaan toiseen iPadiin
Viesti Kirjoittaja markku53 »
Viimeksi muokannut jjpeltola, 26.11.2016 klo 13.58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Otsikon hienosäätöä
Syy: Otsikon hienosäätöä
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 12788
- Liittynyt: 29.6.2006 klo 11.16
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Icloud kopio ei siirry kokonaan toiseen Ipadiin
Viesti Kirjoittaja egoste »
iOS palautus tuo koko sisällön ja samalla pyyhkiytyy edellisen käyttäjän tiedot. Mahdollinen toisen tilin AppleID lukitus toki kannattaa poistaa ennen palautusta. Kuulostaa, että palutettavassa laitteessa on toinen AppleID käytössä. Kannattaa tyhjentää laite kokonaan, ennen käyttäjän vaihtoa.
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 13.9.2010 klo 17.32
Re: Icloud kopio ei siirry kokonaan toiseen Ipadiin
Viesti Kirjoittaja markku53 »
Nyt en ole varma ymmärränkö oikein. Ipad 2:ssa on minun tilini käytössä ja siitä koneesta kopio Icloudissa. Ipad 3:een olen myös kirjatunut omalla tililläni.
Miten se tilin lukitus poistetaan? Eikö se poistukaan Ipad 3 tyhjennyksen yhteydessä?
Miten se tilin lukitus poistetaan? Eikö se poistukaan Ipad 3 tyhjennyksen yhteydessä?
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 12788
- Liittynyt: 29.6.2006 klo 11.16
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Icloud kopio ei siirry kokonaan toiseen Ipadiin
Viesti Kirjoittaja egoste »
Rippuu miten tyhjentää. Tässä ohjeet, joilla saa iCloud lukituksen pois. https://support.apple.com/kb/ph2702?locale=fi_FI
Vinkkinä, että kaikilla kannattaa olla oma tili omassa iOS laitteessa. AppStoressa voi sitten olla sama, mutta siihenkin on perhejako aivan mainio ratkaisu, ettei tarvitse hankkia samoja ohjelmia uudestaan.
Vinkkinä, että kaikilla kannattaa olla oma tili omassa iOS laitteessa. AppStoressa voi sitten olla sama, mutta siihenkin on perhejako aivan mainio ratkaisu, ettei tarvitse hankkia samoja ohjelmia uudestaan.
Viimeksi muokannut egoste, 26.11.2016 klo 13.41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 13.9.2010 klo 17.32
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit