[quote="Diaz\"]
barbarossa kirjoitti:Eipä tuossa viittaamassani tuotteessa edes ollut enää takuuta jäljellä. Asiakas oli sitä mieltä, että tuotteessa on virhevastuun mukainen virhe. Huolto oli toista mieltä ja veloitti asiakasta tarkistettuaan koneen.
Tuotteessa oli takuuaikana jo kyseinen virhe josta valitin, ja asiakaspalvelu kehotti palaamaan asiaan jos se vielä pahenee. Paheni erityisesti toisen takuuhuollon jälkeen jossa emolevy vaihdettiin.
Siitä sitten alkoi tuo hemmetin vääntäminen, jossa huoltopäällikkö jopa totesi että auto on väärä käyttöympäristö kannettavalle tietokoneelle. Melko makeasti sai nauraa kyseisen idiootin lausahduksille, vähän vaan harmitti että sen takia jää käsiin rikkinäinen 3000 euron tietokone. Nää on näitä Apple Only-juttuja, kun selvä suunnitteluvirhe onkin yhtäkkiä ominaisuus. Kumma juttu kun millään muulla valmistajalla tämmöistä ei ole tullut vastaan.
Tilanne on tällä hetkellä se, että maksoin kyseisen 90 euroa pois. Miksi?
-huolto sanoi että takuu ei ole voimassa
-asiakaspalvelu lupasi että menee takuuseen koska olen valittanut viasta jo takuuaikana heidän tietojensa mukaan
-huolto ei löydä tällaista mainintaa
-soitto aspaan -> eivät hekään enää löydä???
-pyysin kuulla nauhoitukset, koska puheluthan nauhoitetaan. Ei kuulemma voi, pitää erikseen pyytää ja siinä menee puoli vuotta
-kysyin että eikö GDPR:n mukaan pitäs vähän nopeammin onnistua, vastauksena sain että "nämä ei kuulu GDPR:n piiriin".
Aha. No ihan v'tun sama sitten.
Kävin ostamassa HP EliteBookin. Haluuko joku ostaa multa
TÄYSIN EHJÄN JA TOIMIVAN MacBookin?[/quote]
Ota vaan yhteyttä kuluttajaasiamieheen. Ihmiset jotka puolustelevat täällä tuota käytäntöä ovat tod näk niiden yritysten henkilökuntaa.